Реформа НУШ має створити школу, в якій приємно навчатися

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН реалізує реформу НУШ, що покликана створити школу, в якій буде приємно навчатися

Нова українська школа

Якість освіти: готовий словник термінівМіністерство освіти і науки буде активно впроваджувати реформу «Нова українська школа», що покликана створити школу, в якій буде приємно навчатися.

Таку інформацію повідомив міністр освіти Сергій Шкарлет під час зустрічі з головою представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні Лоттою Сильвандер.

Як він зазначив, проєкт Нової української школи даватиме учням не тільки знання, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті.

Міністр освіти та голова представництва ЮНІСЕФ в Україні зустрілися з метою обговорення продовження співпраці щодо впровадження освітніх реформ, зокрема «Нової української школи», інклюзивної освіти, дистанційного навчання, освіти в умовах пандемії та конфлікту на Сході України.

Власна шкільна соцмережа, централізований освітній процес, архів документів, можливість моніторити якість освіти в закладі — усе це про освітню платформу НUMAN.

Зокрема, очільник освітнього відомства подякував Дитячому фонду ООН за підтримку, яку отримує українська система освіти та Міністерство освіти і науки.

«Ми дуже цінуємо допомогу Дитячого фонду ООН на всіх рівнях освіти — в дошкільній освіті, інклюзивному навчанні, шкільній освіті, щодо створення безпечних умов здобуття освіти. Розглядаю цю зустріч як можливість представити бачення системних перетворень у сфері освіти, поінформувати про подальші плани впровадження ключових освітніх реформ та підтвердити відповідні зобов'язання уряду й команди міністерства» — наголосив керівник Міносвіти.

Окрім того, Сергій Шкарлет запевнив голову представництва ЮНІСЕФ, що всі задекларовані Кабінетом Міністрів та Міністерством реформи та системні перетворення в освітній сфері є невідворотними.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54039

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
511

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110749

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11703

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді