Школи визначать самостійно строки початку канікул

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Тривалість навчального року є внутрішнім питанням школи та визначатиметься педрадою

Початок канікул цього року

Працівник відмовляється від вакцинації: чи допускати до роботи

Вибір тривалості навчального року є внутрішнім питанням кожної школи та має визначатись педагогічною радою закладу освіти.

Така інформація зазначена в листі-роз’ясненні Міністерства освіти і науки про організоване завершення 2020/21 навчального року та початок канікул.

Окрім того, в освітньому відомстві повідомляють, що відповідно до законодавства освітній процес у закладах загальної середньої освіти організовується в межах навчального року, який закінчується не пізніше 1 липня.

«При цьому структура та тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою закладу освіти у межах часу, передбаченого освітньою програмою, відповідно до обсягу навчального навантаження, встановленого відповідним навчальним планом», — акцентують у Міністерстві освіти.

Зокрема, у міністерстві наголосили, що подібні рішення мають ухвалюватися з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, особливостей регіону тощо.

«У межах академічної автономії питання організації виконання освітньої програми, навчального плану та освітнього процесу є внутрішнім питанням кожного закладу загальної середньої освіти, його педагогічної ради та завданням педагогічних працівників», — зазначили у Міністерстві освіти і науки України.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
197

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54119

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
681

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110899

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді