Директори шкіл обов’язково мають письмово звертатися до засновників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Освітній омбудсмен розповів як керівництву школи ефективно звертатися по фінансову допомогу до державних установ

Як директору школи забезпечити фінансування школи, — освітній омбудсмен

Новий перелік лікарських засобів для медпункту: СКАЧАТИ

Адміністрація закладів освіти має постійно звертатися до засновників із письмовими запитами щодо фінансового забезпечення.

Таку думку висловив освітній омбудсмен Сергій Горбачов у своїй публікації на Facebook.

«З досвіду чималої кількості директорів шкіл (та й із власного досвіду директора школи) знаю, що якщо не мовчати, постійно ПИСЬМОВО звертатися до відділу, управління чи департаменту освіти, наголошуючи на необхідності забезпечення закладу всім необхідним відповідно до вимог ст. 25 Закону України «Про освіту», то чиновники ДУЖЕ ШВИДКО розуміють, що треба виконувати вимоги закону й забезпечувати, а не робити вигляд, що “ми ж не знали”.

[…] Бо, якщо, не дай Боже, щось станеться через відсутність у закладі освіти необхідного, то крайніми зроблять саме їх: директор же звертався (тобто — виконав свій обов’язок), а вони свого обов’язку забезпечити заклад освіти не виконали», — прокоментував Сергій Горбачов.

Як зазначав освітній омбудсмен, що якщо офіційних документів із запитами від закладу освіти не було, то чиновники скажуть, що вони не знали про потреби. Тому запити від директорів шкіл мають бути обов’язково задокументовані.

«І тоді вони (просто із почуття самозбереження) починають рухатися — і школа отримує те, що їй потрібно. Звісно, що не все і не відразу, але справа точно зрушить із мертвої точки», — наголошує Сергій Горбачов.

Зокрема, надсилати такі запити директору школи варто й добросовісним чиновникам, які дбають про освіту, аби вони мали актуальну інформацію про потреби закладу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
198

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110598

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11642

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17764

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді