Директори шкіл обов’язково мають письмово звертатися до засновників

Освітній омбудсмен розповів як керівництву школи ефективно звертатися по фінансову допомогу до державних установ

Як директору школи забезпечити фінансування школи, — освітній омбудсмен

Новий перелік лікарських засобів для медпункту: СКАЧАТИ

Адміністрація закладів освіти має постійно звертатися до засновників із письмовими запитами щодо фінансового забезпечення.

Таку думку висловив освітній омбудсмен Сергій Горбачов у своїй публікації на Facebook.

«З досвіду чималої кількості директорів шкіл (та й із власного досвіду директора школи) знаю, що якщо не мовчати, постійно ПИСЬМОВО звертатися до відділу, управління чи департаменту освіти, наголошуючи на необхідності забезпечення закладу всім необхідним відповідно до вимог ст. 25 Закону України «Про освіту», то чиновники ДУЖЕ ШВИДКО розуміють, що треба виконувати вимоги закону й забезпечувати, а не робити вигляд, що “ми ж не знали”.

[…] Бо, якщо, не дай Боже, щось станеться через відсутність у закладі освіти необхідного, то крайніми зроблять саме їх: директор же звертався (тобто — виконав свій обов’язок), а вони свого обов’язку забезпечити заклад освіти не виконали», — прокоментував Сергій Горбачов.

Як зазначав освітній омбудсмен, що якщо офіційних документів із запитами від закладу освіти не було, то чиновники скажуть, що вони не знали про потреби. Тому запити від директорів шкіл мають бути обов’язково задокументовані.

«І тоді вони (просто із почуття самозбереження) починають рухатися — і школа отримує те, що їй потрібно. Звісно, що не все і не відразу, але справа точно зрушить із мертвої точки», — наголошує Сергій Горбачов.

Зокрема, надсилати такі запити директору школи варто й добросовісним чиновникам, які дбають про освіту, аби вони мали актуальну інформацію про потреби закладу.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
9910

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12273

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді