Фізична активність, соцмережі й піклування про членів родини допомагають підліткам у командній роботі
НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨
Які види діяльності поширені серед тих підлітків, що добре співпрацюють з іншими? Фахівці Українського центру оцінювання якості освіти переклали чергову частину звіту PISA-2015 — дослідження знань, умінь і навичок 15-річних підлітків.
Матеріал із результатами дослідження знаходиться у прикріпленому документі.
Науковці виявили, що на здатність підлітків до командної співпраці й спільного вирішення проблем позитивно впливають такі чинники:
- помірна фізична активність (для хлопців від п’яти разів на тиждень, для дівчат — від двох);
- доступ до Інтернету, чатів, соціальних мереж поза школою;
- робота по домашньому господарству, піклування про інших членів сім’ї;
- регулярні зустрічі або спілкування з друзями телефоном.
Проте, підлітки, які регулярно грають у відеоігри поза школою, показали гірші результати у співпраці та спільному вирішенні проблем, ніж їхні однолітки, які не захоплюються такими іграми.
Зокрема, відповідно до результатів дослідження PISA, учні та учениці, які мають хороші результати в природничо-наукових дисциплінах, читанні та математиці, також зазвичай показують добрі результати в оцінюванні спільного вирішення завдань.
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті