Над підручниками з історії та географії працюватиме українсько-польська комісія

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Українсько-польська комісія працюватиме над удосконаленням змісту підручників з історії та географії

Підручники з історії та географії

Готовність до роботи влітку: експрес-перевірка

Нещодавно відбулася зустріч міністра освіти і науки України Оксена Лісового з надзвичайним і повноважним послом Республіки Польща в Україні Бартошем Ціхоцкі. Під час якої обговорювалося й питання діяльності українсько-польської комісії з питань підручників.

Таку інформацію зазначали на сайті Міністерства освіти та науки. 

Зокрема, серед обговорюваних тем були: підтримка українських здобувачів освіти, які знайшли прихисток у Польщі й забезпечення освітніх прав представників української та польської національних меншин в Польщі та Україні відповідно.

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Щодо питання покращення змісту підручників сторони домовилися про взаємодію в межах діяльності українсько-польської комісії з питань удосконалення шкільних підручників з історії та географії.

Зазначимо, що результати дослідження виявили, що у сучасних польських підручниках Україна ХХ століття майже не представлена як самостійний суб’єкт історії, а включена в контекст польських подій — крім поодиноких сюжетів, які стосуються періоду революції 1917–1921 років, а також періоду незалежної України після 1991 року.

Проте науковці Українського інституту зауважують, що порівняно з іншими європейськими підручниками польські — це позитивний приклад, адже історія конфліктів, на переконання авторів, залишилася в минулому, а її розуміння й примирення історичної пам’яті українського та польського народів є основою добросусідства сьогодні.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110331

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11588

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17681

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді