У пріоритеті мають бути знання школярів, а не кількість навчальних предметів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Освітяни мають дбати не про перелік предметів, а про знання й компетентності школярів

Знання учнів під час навчання НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Головним завданням навчання української молоді має бути не кількість «предметів», а знання та компетентності, які здобудуть учні.

Таку тезу підкреслив освітній омбудсмен Сергій Горбачов щодо суспільної дискусії про кількість шкільних предметів, що започаткована міністром освіти і науки.

«Для нас же головним мають бути не «предмети», а які знання та компетентності отримають наші діти в результаті здобуття освіти. А тут варіацій може бути дуже багато — залежно від запитів та потреб саме наших дітей. Ось це ми маємо робити, про це маємо дбати, а не про перелік «предметів», набір яких дуже і дуже відрізняється у різних країнах», — наголосив Сергій Горбачов.

Окрім того, він зауважив, що незважаючи на лідерство за кількістю шкільних «предметів», Україна має неприємні результати якості навчання.

Заяви: як оформлювати та реєструвати

«Україна, на жаль, має одне із сумнівних перших місць за кількістю «предметів». І в той же час маємо доволі посередні, щоб не використовувати більш неприємні визначення результати за якістю освіти: достатньо подивитися результати міжнародного дослідження PISA», — акцентував освітній омбудсмен.

Зокрема, на його думку, спротив зміні змісту освіти викликаний небажанням деяких освітян опановувати нові методики та підходи до освіти.

«Чому такі палкі дискусії — відповідь проста: переформатування змісту освіти буде мати наслідком те, що багатьом в освіті доведеться рішуче оновлювати свої навички та методичні підходи, опановувати нові методики викладання, серйозно перенавчатися. А це не всім до вподоби. Тому і спротив. Але зробити це все одно доведеться, який би спротив оновленню освіти ми не долали», — зазначив Сергій Горбачов.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3018

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81921

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77440

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53950

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19238

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді