Педагогічні працівники мають отримувати гідну заробітну плату

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міносвіти працюють над питанням підвищення зарплати для фахівців усіх рівнів освіти

Підвищення зарплати освітянамЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

У Міністерстві освіти та науки активно працюють над питанням підвищення зарплати для фахівців усіх рівнів освіти.

Таку інформацію зазначив міністр освіти та науки Оксен Лісовий в ефірі програми «Сніданок з 1+1».

Як він зауважив, гідний рівень оплати праці педагогів є дуже важливим.

«Як громадянин, а не міністр, я скажу, що такі низькі зарплати — це приниження. Ми повинні  виходити з такої позиції, як гідність людини. Ми повинні вийти на гідну оплату праці. Якщо ми хочемо виховувати громадянина, то ми повинні зробити так, щоб і педагог відчував себе гідною людиною. Тому оплата праці — дуже важлива», — акцентував очільник освітнього відомства. 

Зокрема, він розповів, що наразі триває процес обговорення цього питання на всіх політичних рівнях.

«У процесі мого спілкування з Президентом, прем'єр-міністром, віцепрем'єр-міністром, на всіх політичних рівнях є розуміння цієї проблеми. Моделі оплати праці і рішення — в роботі», — наголосив міністр освіти.

Окрім того, Оксен Лісовий повідомив, що підвищення зарплат стосуватиметься усіх педагогів: працівників позашкільних закладів освіти, вихователів дитсадків, вчителів та викладачів.

«Є мета — вона поставлена. Підвищення повинно бути системним. Інше питання — який принцип, пріоритизація, шлях. Це зараз активно опрацьовується на всіх рівнях», — підкреслив керівник Міністерства освіти та науки.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54057

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
565

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110772

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11709

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді