Рекомендації для вчителів щодо проведення уроків для надолуження освітніх втрат учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У мережі презентували методичний посібник для вчителів «Подолання освітніх втрат з української мови та літератури в 5-11 класах»

Уроки щодо надолуження освітніх втрат

Як провести тарифікацію педагогів

Нещодавно відбулася презентація посібника «Подолання освітніх втрат з української мови та літератури. Методичні рекомендації та приклади уроків». Він був створений проєктом «Клуб НУШ» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Автором рекомендацій для освітян став Ігор Хворостяний — учитель української мови й літератури, кандидат філологічних наук, член робочих груп із розроблення державних стандартів освіти, співавтор програм і підручників НУШ, автор онлайн-курсів «Лайфхаки з української мови» і «Лайфхаки з української літератури», учитель Всеукраїнської школи онлайн.

«Цим посібником ми хотіли надихнути вчителів та вчительок української мови і літератури мислити поза межами роками перевірених конспектів і наповну використовувати принцип «менше — означає більше», — зазначають упорядники посібника.

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Відповідні методичні рекомендації містять наступні аспекти:

  • загальні принципи та планування подолання освітніх втрат у школі;
  • зміну моделей педагогічного мислення;
  • форми організації освітнього процесу в умовах війни;
  • стратегічну готовність до викладання онлайн (чекліст перед початком навчання);
  • надолуження освітніх втрат з української мови й літератури в 5-11 класах: алгоритм і ресурси, за допомогою яких можна розробляти навчальний контент;
  • приклади навчального контенту й педагогічного інструментарію, зокрема, для інтегрованих уроків.

Детальніше ознайомитися з посібниким можна в прикріпленому документі. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1119

Профільна середня освіта: державний стандарт

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
1826

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді