Рекомендації для вчителів щодо проведення уроків для надолуження освітніх втрат учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У мережі презентували методичний посібник для вчителів «Подолання освітніх втрат з української мови та літератури в 5-11 класах»

Уроки щодо надолуження освітніх втрат

Як провести тарифікацію педагогів

Нещодавно відбулася презентація посібника «Подолання освітніх втрат з української мови та літератури. Методичні рекомендації та приклади уроків». Він був створений проєктом «Клуб НУШ» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Автором рекомендацій для освітян став Ігор Хворостяний — учитель української мови й літератури, кандидат філологічних наук, член робочих груп із розроблення державних стандартів освіти, співавтор програм і підручників НУШ, автор онлайн-курсів «Лайфхаки з української мови» і «Лайфхаки з української літератури», учитель Всеукраїнської школи онлайн.

«Цим посібником ми хотіли надихнути вчителів та вчительок української мови і літератури мислити поза межами роками перевірених конспектів і наповну використовувати принцип «менше — означає більше», — зазначають упорядники посібника.

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Відповідні методичні рекомендації містять наступні аспекти:

  • загальні принципи та планування подолання освітніх втрат у школі;
  • зміну моделей педагогічного мислення;
  • форми організації освітнього процесу в умовах війни;
  • стратегічну готовність до викладання онлайн (чекліст перед початком навчання);
  • надолуження освітніх втрат з української мови й літератури в 5-11 класах: алгоритм і ресурси, за допомогою яких можна розробляти навчальний контент;
  • приклади навчального контенту й педагогічного інструментарію, зокрема, для інтегрованих уроків.

Детальніше ознайомитися з посібниким можна в прикріпленому документі. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3061

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81933

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77462

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53959

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19253

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді