Рекомендації для вчителів щодо проведення уроків для надолуження освітніх втрат учнів

У мережі презентували методичний посібник для вчителів «Подолання освітніх втрат з української мови та літератури в 5-11 класах»

Уроки щодо надолуження освітніх втрат

Як провести тарифікацію педагогів

Нещодавно відбулася презентація посібника «Подолання освітніх втрат з української мови та літератури. Методичні рекомендації та приклади уроків». Він був створений проєктом «Клуб НУШ» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Автором рекомендацій для освітян став Ігор Хворостяний — учитель української мови й літератури, кандидат філологічних наук, член робочих груп із розроблення державних стандартів освіти, співавтор програм і підручників НУШ, автор онлайн-курсів «Лайфхаки з української мови» і «Лайфхаки з української літератури», учитель Всеукраїнської школи онлайн.

«Цим посібником ми хотіли надихнути вчителів та вчительок української мови і літератури мислити поза межами роками перевірених конспектів і наповну використовувати принцип «менше — означає більше», — зазначають упорядники посібника.

Як сформувати безпечне і здорове освітнє середовище

Відповідні методичні рекомендації містять наступні аспекти:

  • загальні принципи та планування подолання освітніх втрат у школі;
  • зміну моделей педагогічного мислення;
  • форми організації освітнього процесу в умовах війни;
  • стратегічну готовність до викладання онлайн (чекліст перед початком навчання);
  • надолуження освітніх втрат з української мови й літератури в 5-11 класах: алгоритм і ресурси, за допомогою яких можна розробляти навчальний контент;
  • приклади навчального контенту й педагогічного інструментарію, зокрема, для інтегрованих уроків.

Детальніше ознайомитися з посібниким можна в прикріпленому документі. 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
142294

З чого починати цивільний захист у закладі освіти

Все частіше об’єктами уражень ворога стає цивільне населення. Убезпечити найвразливішу категорію – наших дітей – від ракетних атак, зберегти їх життя – ось найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у навчальному закладі і як організувати цей процес – читаймо далі
86426

Щорічний звіт директора школи

Звітування можна провести в актовому залі, а можні і онлайн. Дізнайтеся, що врахувати для виступу онлайн, як його побудувати і що допоможе зробити його вдалим. Про що звітує директор і за якою структурою — у статті
46965

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді