17 квітня розпочнеться третій етап сертифікації педагогічних працівників серед учителів початкових класів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На третьому етапі сертифікації педагогічних працівників Державна служба якості освіти організує вивчення практичного досвіду роботи 917 учителів початкових класів, які здійснили самооцінювання власної педагогічної майстерності.

17 квітня розпочнеться третій етап сертифікації педагогічних працівників серед учителів початкових класів

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Вивчатимуть практичний досвід учасників сертифікації 1799 експертів відповідно до методики експертного оцінювання професійних компетентностей (викладена в новій редакції відповідно до наказу Державної служби якості освіти від 21.02.2023 № 01-10/32).

Для вчителя — учасника сертифікації цей етап триває лише день, протягом якого експерти оцінюватимуть 15 професійних компетентностей за допомогою таких методів збору інформації:

  • спостереження за навчальними заняттями та їх самоаналізом;
  • аналіз самопрезентації учасника сертифікації;
  • проведення інтерв’ю з учасником сертифікації. Метою сертифікації є виявлення та заохочення педагогічних працівників з високим рівнем педагогічної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню.

 

Джерело: Державна служба якості освіти

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282507

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
78

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110452

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді