На третьому етапі сертифікації педагогічних працівників Державна служба якості освіти організує вивчення практичного досвіду роботи 917 учителів початкових класів, які здійснили самооцінювання власної педагогічної майстерності.

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО Вивчатимуть практичний досвід учасників сертифікації 1799 експертів відповідно до методики експертного оцінювання професійних компетентностей (викладена в новій редакції відповідно до наказу Державної служби якості освіти від 21.02.2023 № 01-10/32).
Для вчителя — учасника сертифікації цей етап триває лише день, протягом якого експерти оцінюватимуть 15 професійних компетентностей за допомогою таких методів збору інформації:
- спостереження за навчальними заняттями та їх самоаналізом;
- аналіз самопрезентації учасника сертифікації;
- проведення інтерв’ю з учасником сертифікації. Метою сертифікації є виявлення та заохочення педагогічних працівників з високим рівнем педагогічної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню.
Джерело: Державна служба якості освіти
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз