Вчителі вивчатимуть надання психологічної підтримки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Метою ініціативи є підвищення кваліфікації вчителів щодо надання психологічної підтримки

Психологічна підготовка вчителівЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Віднині як мінімум 10% від кількості годин, передбачених на підвищення кваліфікації вчителів, обов’язково мають спрямовуватися на вдосконалення знань і навичок щодо надання психологічної підтримки учням.

Відповідна умова зазначена в нещодавно схваленому законі Верховною Радою. 

Мета цього нововведення — впровадження обов’язкового підвищення кваліфікації педагогічних працівників у напрямку надання психологічної підтримки шляхом перерозподілу кількості годин, передбачених для підвищення кваліфікації.

Передбачається, що впровадження відповідного закону матиме позитивний вплив на стан психічного здоров’я дітей під час воєнного стану та у післявоєнний період.

Окрім того, очікується, що це дозволить підвищити компетентність педагогічних працівників у частині надання психологічної підтримки учням, сприятиме ранньому виявленню ознак психологічної травми та інших психологічних станів, попередженню появи посттравматичного стресового розладу, тривожних розладів та депресій, попередженню девіантної поведінки та профілактиці суїциду серед дітей, що пережили психотравмуючі події.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53972

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
221

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110654

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді