10 квітня — останній день самооцінювання вчителів початкової школи

Як провести тарифікацію педагогів
10 квітня завершується другий етап незалежного тестування фахових знань і вмінь — самооцінювання, в якому бере участь 921 учитель початкової школи.
Як зазначали в Міносвіти, обов’язковою умовою проходження другого етапу сертифікації є надіслані до 18:00 10 квітня 2023 року результати самооцінювання на електронну пошту [email protected].
Попередньо всі учасники сертифікації, які успішно пройшли перший етап тестування вчителів, отримали на свої електронні адреси анкети для самооцінювання.
Учасники сертифікації, які за підсумками другого етапу наберуть менше, ніж 60% від максимальної кількості тестових балів, будуть вважатися такими, що не склали іспит. Тож не зможуть брати участі у наступному етапі сертифікації.
Моніторити інформацію щодо допущення чи недопущення до участі в наступних етапах сертифікації можна в особистих кабінетах на сайті УЦОЯО.
Чи зобов’язані керівники закладів освіти подавати декларацію
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту