Дослідження якості інклюзивної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН представило результати досліджень щодо якості інклюзивної освіти та доступу дітей з ООП до освітнього процесу

МОН представило результати двох досліджень щодо якості інклюзивної освіти та доступу дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивного навчання, які були реалізовані за підтримки проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).

Які документи перевіряють під час інституційного аудиту

Результати досліджень засвідчили проблемні моменти у розвитку інклюзивного навчання в системі освіти, а також визначили низку перешкод у забезпеченні якості інклюзивної освіти та ефективного доступу кожної дитини з особливими освітніми потребами до інклюзивного навчання.

Iзотерапевтичні техніки у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

«Безсумнівно, ми стоїмо на спільних позиціях і бачимо ці перешкоди та проблеми, які існують із впровадженням інклюзивного навчання, синхронізацією освітнього процесу та побудовою безпечного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Сподіваюся, в межах сьогоднішньої зустрічі нам вдасться не лише обговорити спільні рекомендації, а й напрацювати подальші дії», – зауважив на початку зустрічі Віктор Сальков, в.о. керівника експертної групи з питань інклюзивної та позашкільної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН.

У ході зустрічі учасники обговорили подальші спільні кроки у розбудові системи інклюзивної освіти в Україні.

Рекомендації будуть враховані під час доопрацювання проєкту Стратегії розвитку інклюзивної освіти та плану заходів щодо її реалізації.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
259

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54176

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
739

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110992

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді