Дослідження якості інклюзивної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН представило результати досліджень щодо якості інклюзивної освіти та доступу дітей з ООП до освітнього процесу

МОН представило результати двох досліджень щодо якості інклюзивної освіти та доступу дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивного навчання, які були реалізовані за підтримки проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).

Які документи перевіряють під час інституційного аудиту

Результати досліджень засвідчили проблемні моменти у розвитку інклюзивного навчання в системі освіти, а також визначили низку перешкод у забезпеченні якості інклюзивної освіти та ефективного доступу кожної дитини з особливими освітніми потребами до інклюзивного навчання.

Iзотерапевтичні техніки у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

«Безсумнівно, ми стоїмо на спільних позиціях і бачимо ці перешкоди та проблеми, які існують із впровадженням інклюзивного навчання, синхронізацією освітнього процесу та побудовою безпечного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Сподіваюся, в межах сьогоднішньої зустрічі нам вдасться не лише обговорити спільні рекомендації, а й напрацювати подальші дії», – зауважив на початку зустрічі Віктор Сальков, в.о. керівника експертної групи з питань інклюзивної та позашкільної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН.

У ході зустрічі учасники обговорили подальші спільні кроки у розбудові системи інклюзивної освіти в Україні.

Рекомендації будуть враховані під час доопрацювання проєкту Стратегії розвитку інклюзивної освіти та плану заходів щодо її реалізації.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4814

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
99940

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22642

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді