Дослідження якості інклюзивної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН представило результати досліджень щодо якості інклюзивної освіти та доступу дітей з ООП до освітнього процесу

МОН представило результати двох досліджень щодо якості інклюзивної освіти та доступу дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивного навчання, які були реалізовані за підтримки проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).

Які документи перевіряють під час інституційного аудиту

Результати досліджень засвідчили проблемні моменти у розвитку інклюзивного навчання в системі освіти, а також визначили низку перешкод у забезпеченні якості інклюзивної освіти та ефективного доступу кожної дитини з особливими освітніми потребами до інклюзивного навчання.

Iзотерапевтичні техніки у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

«Безсумнівно, ми стоїмо на спільних позиціях і бачимо ці перешкоди та проблеми, які існують із впровадженням інклюзивного навчання, синхронізацією освітнього процесу та побудовою безпечного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Сподіваюся, в межах сьогоднішньої зустрічі нам вдасться не лише обговорити спільні рекомендації, а й напрацювати подальші дії», – зауважив на початку зустрічі Віктор Сальков, в.о. керівника експертної групи з питань інклюзивної та позашкільної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН.

У ході зустрічі учасники обговорили подальші спільні кроки у розбудові системи інклюзивної освіти в Україні.

Рекомендації будуть враховані під час доопрацювання проєкту Стратегії розвитку інклюзивної освіти та плану заходів щодо її реалізації.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпечні заклади освіти у період війни

Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
5278

Атестація вчителів у 2025 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
96908

Як організувати цивільний захист у школі

Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
102277

Літні канікули 2025: коли і як відпочиватимуть школярі

Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
1248

Академічна недоброчесність у школі: приклади та відповідальність

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
28104

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді