Дослідження якості інклюзивної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН представило результати досліджень щодо якості інклюзивної освіти та доступу дітей з ООП до освітнього процесу

МОН представило результати двох досліджень щодо якості інклюзивної освіти та доступу дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивного навчання, які були реалізовані за підтримки проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).

Які документи перевіряють під час інституційного аудиту

Результати досліджень засвідчили проблемні моменти у розвитку інклюзивного навчання в системі освіти, а також визначили низку перешкод у забезпеченні якості інклюзивної освіти та ефективного доступу кожної дитини з особливими освітніми потребами до інклюзивного навчання.

Iзотерапевтичні техніки у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

«Безсумнівно, ми стоїмо на спільних позиціях і бачимо ці перешкоди та проблеми, які існують із впровадженням інклюзивного навчання, синхронізацією освітнього процесу та побудовою безпечного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Сподіваюся, в межах сьогоднішньої зустрічі нам вдасться не лише обговорити спільні рекомендації, а й напрацювати подальші дії», – зауважив на початку зустрічі Віктор Сальков, в.о. керівника експертної групи з питань інклюзивної та позашкільної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН.

У ході зустрічі учасники обговорили подальші спільні кроки у розбудові системи інклюзивної освіти в Україні.

Рекомендації будуть враховані під час доопрацювання проєкту Стратегії розвитку інклюзивної освіти та плану заходів щодо її реалізації.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1074

Профільна середня освіта: державний стандарт

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
1777

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді