В освіті потрібно переосмислити методи формування системи цінностей

Виховна парадигма повинна бути переосмислена з точки зору цінностей

Формування цінностей українця

Автономізація фінансів ЗДО: розв’язуємо робочі ситуації

Виховна парадигма має бути переосмислена в плані формування системи цінностей. 

Таку інформацію зазначив міністр освіти та науки Оксен Лісовий під час круглого столу «Геноцид української нації: збройна агресія росії проти України».

Як він зауважив, Україна буде сильною та стійкою державою, якщо кожен українець розгляне людський капітал, культуру та освіту як беззаперечні цінності.

«Для того, щоб не гальмувати процес формування освіченої і незламної нації, сьогодні надважливо юридично кваліфікувати злочинців, принаймні, настільки це можливо. Своєю чергою система освіти має формувати особистість не лише знаннями про злочини, а й історичною пам'яттю на емоційному рівні. Виховна парадигма повинна бути переосмислена з точки зору цінностей. Важливим є і науковий аспект. Усі дослідження мають базуватися на істинах: не можна допускати у наукову площину неперевірені факти. Якщо кожен українець буде осмислювати людський капітал, культуру, освіту як беззаперечну цінність, — наша країна буде сильною й незламною в усі часи», — прокоментував очільник освітнього відомства. 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
5015

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді