В освіті потрібно переосмислити методи формування системи цінностей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Виховна парадигма повинна бути переосмислена з точки зору цінностей

Формування цінностей українця

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО

Виховна парадигма має бути переосмислена в плані формування системи цінностей. 

Таку інформацію зазначив міністр освіти та науки Оксен Лісовий під час круглого столу «Геноцид української нації: збройна агресія росії проти України».

Як він зауважив, Україна буде сильною та стійкою державою, якщо кожен українець розгляне людський капітал, культуру та освіту як беззаперечні цінності.

«Для того, щоб не гальмувати процес формування освіченої і незламної нації, сьогодні надважливо юридично кваліфікувати злочинців, принаймні, настільки це можливо. Своєю чергою система освіти має формувати особистість не лише знаннями про злочини, а й історичною пам'яттю на емоційному рівні. Виховна парадигма повинна бути переосмислена з точки зору цінностей. Важливим є і науковий аспект. Усі дослідження мають базуватися на істинах: не можна допускати у наукову площину неперевірені факти. Якщо кожен українець буде осмислювати людський капітал, культуру, освіту як беззаперечну цінність, — наша країна буде сильною й незламною в усі часи», — прокоментував очільник освітнього відомства. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53976

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
222

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110658

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді