В Уряді заплановано значний розвиток і трансформація системи освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Новий підхід до управління системою освіти стане ключовим вектором роботи уряду

Розвиток і трансформація освітиЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Новий підхід до управління системою освіти та тотальна боротьба з бюрократією стануть ключовим вектором роботи Кабінету Міністрів у напрямку реалізації освітньої реформи.

Таку інформацію зазначив віцепрем'єр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій Михайло Федоров після призначення на нову посаду в Кабінетів Міністрів.

Як він повідомив, у напрямку боротьби з бюрократією в освіті відбуватиметься трансформування закладів освіти в такі, що підтримують та залучають талановитих викладачів за гідну оплату праці.

Зокрема передбачається надання свободи управління ефективним менеджерам, які мають за мету реалізацію змін.

Серед планів для розвитку — трансформація освітніх просторів у сучасніші та навчання для освітніх менеджерів і викладачів.

Окрім того, важливу роль приділятимуть розвитку англійської мови, цифрових навичок та підприємництва.

«Світ не стоїть на місці. Поза нашою війною світ продовжує активно розвиватися. Наймогутніші держави з усіх сил конкурують за таланти. Технології змінюють актуальність професій. Освіта та наука потребують трансформації. Потрібні сміливіші та швидші зміни, щоб наші діти здобули знання, які відповідають викликам сучасності», — акцентував віцепрем’єр Михайло Федоров.

Раніше Верховна Рада підтримала пропозицію Кабінету Міністрів щодо посилення освітнього напряму в уряді шляхом надання додаткових повноважень службі віцепрем'єр-міністра.

Нагадаємо, що віцепрем'єр-міністру Михайлу Федорову, окрім діджиталізації, надано додаткові повноваження у сфері інновацій, розвитку освіти, науки та технологій.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
175

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110567

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11631

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17746

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді