Віцепрем’єр буде відповідальним за певні напрями розвитку освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

КМУ посилить освітній напрям шляхом додання повноважень службі віцепрем'єр-міністра

Напрями розвитку освітиЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Кабінет Міністрів, окрім зміни очільника Міністерства освіти та науки, посилить освітній напрям в уряді шляхом додання додаткових повноважень службі віцепрем'єр-міністра.

Таку інформацію зазначив прем'єр-міністр Денис Шмигаль щодо підсумків засідання фракції політичної партії «Слуга народу», під час якого було обговорено кадрові зміни у Кабінеті Міністрів.

Таким чином передбачається, що Верховна Рада має надати додаткові повноваження віцепрем'єр-міністру Михайлу Федорову, який, окрім диджиталізації, буде опікуватися ще низкою напрямків у сфері освіти та науки.

Окрім того, унаслідок відповідних змін, майбутня посада Михайла Федорова називатиметься віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — міністр цифрової трансформації України.

Нагадаємо, що Директор Національного центру «Мала академія наук», кандидат філософських наук Оксен Лісовий змінить на посаді міністра освіти і науки Сергія Шкарлета.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1685

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
298

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54217

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
767

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111066

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді