Школи запрошують взяти участь у відбудові країни

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«План.Дій» від команди «Інженерного тижня» запускають програму залучення підлітків та молоді до відбудови громад.

Школи запрошують взяти участь у відбудові країни

Про це розповіли на сайті «Нової української школи».

Ті команди, які  готові спробувати свої сили, мають подати заявки до 31 березня за посиланням.

Впродовж квітня – жовтня 2023 року відібрані п’ять шкільних команд будуть працювати над відбудовою об'єктів, що були пошкоджені внаслідок бойових дій. Допомагати командам будуть експерти.

Так, під час курсу діти:

  • навчаться визначати об’єкти, які можна відбудувати, й інфраструктурні проблеми, які можна вирішити;
  • візьмуть участь в онлайн- та офлайн-зустрічах з експертами з проєктного менеджменту, урбаністами, архітекторами, інженерами, мейкерами, фандрейзерами, екологами, спеціалістами з 3D-моделювання, адвокації змін тощо; залежно від специфіки проєктів кожна команда працюватиме з унікальною групою наставників;
  • складуть кошторис і детальний план робіт, за підтримки менторів відбудують обраний об’єкт або вирішать нагальну інфраструктурну проблему.
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282528

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
87

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110470

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді