«План.Дій» від команди «Інженерного тижня» запускають програму залучення підлітків та молоді до відбудови громад.

Про це розповіли на сайті «Нової української школи».
Ті команди, які готові спробувати свої сили, мають подати заявки до 31 березня за посиланням.
Впродовж квітня – жовтня 2023 року відібрані п’ять шкільних команд будуть працювати над відбудовою об'єктів, що були пошкоджені внаслідок бойових дій. Допомагати командам будуть експерти.
Так, під час курсу діти:
- навчаться визначати об’єкти, які можна відбудувати, й інфраструктурні проблеми, які можна вирішити;
- візьмуть участь в онлайн- та офлайн-зустрічах з експертами з проєктного менеджменту, урбаністами, архітекторами, інженерами, мейкерами, фандрейзерами, екологами, спеціалістами з 3D-моделювання, адвокації змін тощо; залежно від специфіки проєктів кожна команда працюватиме з унікальною групою наставників;
- складуть кошторис і детальний план робіт, за підтримки менторів відбудують обраний об’єкт або вирішать нагальну інфраструктурну проблему.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення