Кабмін оновив перелік посад педагогічних працівників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

До переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників додали посаду керівника територіальних курсів цивільного захисту та безпеки життєдіяльності

Кабмін оновив перелік посад педагогічних працівників

Наказ про уточнення посадових інструкцій: ПРИКЛАД

Навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з цивільним захистом, проводять у навчально-методичних центрах сфери цивільного захисту.

Територіальні курси — відокремлені структурні підрозділи навчально-методичних центрів, у штаті яких — викладачі, методисти та майстрів виробничого навчання.

Раніше в переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників були відсутні посади завідувача територіальних курсів цивільного захисту та безпеки життєдіяльності та керівника курсів, які фактично виконували педагогічну діяльність. Але формально до цих посад не були поширені права, обов’язки і гарантії, передбачені законодавством у сфері освіти для педагогічних працівників.

Для того, щоби врегулювати відповідні права завідувачів територіальних курсів цивільного захисту та безпеки життєдіяльності як педагогічних працівників, Кабінет Міністрів доповнив посадами завідувача територіальних курсів цивільного захисту та безпеки життєдіяльності та його заступника перелік посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, затверджений постановою КМУ від 14.06.2000 № 963.

Про ці зміни повідомили в постанові КМУ «Про внесення зміни до переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників» від 17.03.2021 № 216.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53973

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
221

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110658

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді