Плани МОН щодо популяризації спорту серед учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Відбулася зустріч міністра освіти Сергія Шкарлета із лідерами руху «juniorZ»

Плани МОН щодо популяризації спорту серед учнів

План евакуації у разі пожежі: зверніть увагу на головне

Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет провів зустріч із лідерами руху «juniorZ» Олександром Педаном, Андрієм Боляком, Галиною Коломоєць та директором ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Євгеном Баженковим.

Таку інформацію Сергій Шкарлет опублікував у своєму Telegram-каналі.

Під час зустрічі учасники обговорили питання про розвиток і запровадження нових підходів у проведенні уроків фізичної культури в закладах загальної середньої освіти.

Міністр освіти поділився про найближчі плани:

  • підписання Меморандуму про співпрацю;
  • запровадження нових варіативних модулів на уроках фізичної культури;
  • реалізація інноваційного освітнього проєкту «juniorZ — фізична культура майбутнього»;
  • сприяння проведенню уроків фізичної культури в онлайн-режимі в межах проєкту «Всеукраїнська школа онлайн».

«Популяризація спорту, пропагування здорового способу життя, а також рухова активність, яка є необхідним компонентом для навчання дітей, — запорука здорової української нації!» — наголосив очільник МОН України.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282720

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110596

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
130327

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57840

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9524

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді