
Як школам працювати під час адаптивного карантину: рекомендації МОН
Дослідження McKinsey показало такий результат. Так, компанія оцінила, як вчителі оцінюють вплив COVID-19 на своїх учнів.
Результати показали, що більшість вчителів відчувають, що їхні учні постраждали через пандемію коронавірусу. Адже діти тепер відстають у навчанні на кілька місяців.
«Я повинна пройти сертифікацію?», «Сертифікація замінює атестацію?», «Що буде, якщо я пройду сертифікацію? А якщо ні?», «Що треба зробити, щоб пройти сертифікацію?» — вчителі замучили вас такими запитаннями? Підготували відповідь на найпоширеніші.
Освітяни також хвилюються через те, що стрес та ізоляція під час дистанційки спричинила проблеми психічного здоров’я серед молоді.
Опитування показало, що відстають на:
- 2,2 місяця - учні початкової школи,
- 1,7 місяця - старшої школи.
Крім того, учні, які проживають у бідних сім'ях, відстають у навчанні в середньому на 2,5 місяців.
Джерело: Освіта24
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини