Як школам працювати під час адаптивного карантину: рекомендації МОН
Дослідження McKinsey показало такий результат. Так, компанія оцінила, як вчителі оцінюють вплив COVID-19 на своїх учнів.
Результати показали, що більшість вчителів відчувають, що їхні учні постраждали через пандемію коронавірусу. Адже діти тепер відстають у навчанні на кілька місяців.
«Я повинна пройти сертифікацію?», «Сертифікація замінює атестацію?», «Що буде, якщо я пройду сертифікацію? А якщо ні?», «Що треба зробити, щоб пройти сертифікацію?» — вчителі замучили вас такими запитаннями? Підготували відповідь на найпоширеніші.
Освітяни також хвилюються через те, що стрес та ізоляція під час дистанційки спричинила проблеми психічного здоров’я серед молоді.
Опитування показало, що відстають на:
- 2,2 місяця - учні початкової школи,
- 1,7 місяця - старшої школи.
Крім того, учні, які проживають у бідних сім'ях, відстають у навчанні в середньому на 2,5 місяців.
Джерело: Освіта24