МОН пропонує для громадського обговорення проєкт положення про ліцей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство ініціювало повторне проведення громадського обговорення проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про ліцей»
МОН пропонує для громадського обговорення проєкт положення про ліцей

Як школам працювати з 24 лютого по 30 квітня: рекомендації МОН

Ключові питання:

  • можливість утворення в складі ліцею структурних підрозділів, що забезпечують здобуття дошкільної, початкової та базової середньої освіти;
  • присвоєння ліцею статусу опорного.

Додатково МОН поінформувало, що відповідно до частини третьої статті 12, частини четвертої статті 22 Закону України «Про освіту» початкову, базову середню і профільну середню освіту можна здобувати в окремих закладах освіти або в структурних підрозділах однієї юридичної особи (закладу освіти).

Також заклад освіти може здійснювати освітню діяльність одночасно на різних рівнях освіти та за різними видами освіти, утворювати для цього структурні підрозділи. Крім цього, згідно з частиною п'ятою статті 9 Закону України «Про дошкільну освіту» діти можуть здобувати дошкільну освіту в структурних підрозділах юридичних осіб приватного і публічного права, у тому числі закладів освіти.

Зауваження та пропозиції до проєкту акта у вигляді порівняльної таблиці – до 2 квітня 2021 року на e-mail: [email protected] (Володимир Божинський, керівник експертної групи з питань нормативно-правового забезпечення та децентралізації в освіті директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти).

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110400

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11600

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17698

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді