В освітньому комітеті ВР розповіли до чого може призвести зміна моделі НМТ-2023

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Голова освітнього комітету ВР пропонує цього року вже не змінювати модель НМТ

Четвертий предмет у НМТ-2023 НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Включення четвертого предмета до НМТ через запровадження обов'язкового тесту з історії України призведе до необхідності або скорочувати кількість завдань мультипредметного тесту, або збільшувати тривалість тестування до 4 годин.

Таку інформацію зазначив голова комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак під час інтерв’ю для ЗМІ.

Як він повідомив щодо можливості додати один обов'язковий предмет до моделі НМТ, залишивши ще один на вибір, то в такому випадку повториться проблема, яка була минулого року, коли в тестах було менше складних завдань. Це знову не дасть змоги відібрати більш підготовлених випускників.

«Це мене турбує, бо знову буде проблема з 10 тис. двохсотбальниками, яких важко між собою відрізнити. І почнеться історія з мотиваційними листами всередині університетів. А мотиваційний лист у хороших університетах — це хороша історія, а в не дуже доброчесних університетах — це повернення до корупції», — зауважив керівник освітнього комітету ВР.

Зокрема, він повідомив, що майбутні студенти вже почали готуватися до НМТ за раніше оголошеним механізмом.

«Тому я пропонував би цього року вже нічого не змінювати. При тому, що ви не уявляєте, як я розумію важливість історії України для свідомості дітей, які виходять зі школи. Я не проти зробити її третім обов'язковим предметом, але робити з трьох годин тестування чотири години — мені шкода абітурієнтів, це важко», — акцентував Сергій Бабак.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5637

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77837

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4116

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82100

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді