В освітньому комітеті ВР розповіли до чого може призвести зміна моделі НМТ-2023

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Голова освітнього комітету ВР пропонує цього року вже не змінювати модель НМТ

Четвертий предмет у НМТ-2023 НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Включення четвертого предмета до НМТ через запровадження обов'язкового тесту з історії України призведе до необхідності або скорочувати кількість завдань мультипредметного тесту, або збільшувати тривалість тестування до 4 годин.

Таку інформацію зазначив голова комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак під час інтерв’ю для ЗМІ.

Як він повідомив щодо можливості додати один обов'язковий предмет до моделі НМТ, залишивши ще один на вибір, то в такому випадку повториться проблема, яка була минулого року, коли в тестах було менше складних завдань. Це знову не дасть змоги відібрати більш підготовлених випускників.

«Це мене турбує, бо знову буде проблема з 10 тис. двохсотбальниками, яких важко між собою відрізнити. І почнеться історія з мотиваційними листами всередині університетів. А мотиваційний лист у хороших університетах — це хороша історія, а в не дуже доброчесних університетах — це повернення до корупції», — зауважив керівник освітнього комітету ВР.

Зокрема, він повідомив, що майбутні студенти вже почали готуватися до НМТ за раніше оголошеним механізмом.

«Тому я пропонував би цього року вже нічого не змінювати. При тому, що ви не уявляєте, як я розумію важливість історії України для свідомості дітей, які виходять зі школи. Я не проти зробити її третім обов'язковим предметом, але робити з трьох годин тестування чотири години — мені шкода абітурієнтів, це важко», — акцентував Сергій Бабак.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53979

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
223

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110663

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11668

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді