Як провести тарифікацію педагогів
Завершилося навчання з оцінювання на основі компетентностей, в якому взяли участь 49 представників закладів професійної освіти та методичних центрів. Водночас 35 представників сфери профосвіти, серед яких стейкхолдери, менеджери оцінювання і роботодавці, також навчились оцінювати на основі компетенцій.
Кожна група учасників мала окрему програму та навчалась індивідуальних інструментів та методик оцінювання.
Таку інформацію повідомили на сайті Міністерства освіти та науки.
«Ми сподіваємось, що здобуті знання дозволять усім учасникам процесу оцінювання на основі компетентностей розширити свої знання та навички. А також у подальшому мати орієнтоване на якість, неупереджене та інклюзивне мислення, щоб розвивати ефективну систему професійної освіти», — зауважила директорка директорату професійної освіти Ірина Шумік.
Освітня програма для педагогів і представників методичних центрів складалася з 6 модулів. Серед тем, що вивчалися були основи навчання й етики оцінювання на основі компетентностей, методології розроблення інструментів оцінювання та їхнього практичного застосування.
У підсумку учасники напрацювали 788 завдань для тестів та 46 практичних завдань, які охоплюють 16 професій. Такий результат стане початком до формування національної бази інструментів оцінювання результатів навчання.
Окрім того, програма другої групи також містила 6 модулів. Зміст навчання стосувався системного забезпечення якості профосвіти в закладах і кваліфікаційних центрах, методик управління оцінюванням на основі компетенції, структури та викладання оцінювання на основі компетенції. Успішні випускники зможуть продовжити роботу з організації та проведення процедур оцінювання як у кваліфікаційних центрах, так і в профтехах.
Ці освітні заходи відбувались у межах програми «EU4Skills: кращі навички для сучасної України» спільно з МОН та експертами команди підтримки Міносвіти.