Відбулося навчання з оцінювання для працівників сфери профосвіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Близько 100 представників сфери профосвіти взяли участь у навчальних програмах з оцінювання на основі компетентностей

Навчання для працівників профосвіти

Як провести тарифікацію педагогів

Завершилося навчання з оцінювання на основі компетентностей, в якому взяли участь 49  представників закладів професійної освіти та методичних центрів. Водночас 35 представників сфери профосвіти, серед яких стейкхолдери, менеджери оцінювання і роботодавці, також навчились оцінювати на основі компетенцій. 

Кожна група учасників мала окрему програму та навчалась індивідуальних інструментів та методик оцінювання.

Таку інформацію повідомили на сайті Міністерства освіти та науки. 

«Ми сподіваємось, що здобуті знання дозволять усім учасникам процесу оцінювання на основі компетентностей розширити свої знання та навички. А також у подальшому мати орієнтоване на якість, неупереджене та інклюзивне мислення, щоб розвивати ефективну систему професійної освіти», — зауважила директорка директорату професійної освіти Ірина Шумік.

Освітня програма для педагогів і представників методичних центрів складалася з 6 модулів. Серед тем, що вивчалися були основи навчання й етики оцінювання на основі компетентностей,  методології розроблення інструментів оцінювання та їхнього практичного застосування. 

У підсумку учасники напрацювали 788 завдань для тестів та 46 практичних завдань, які охоплюють 16 професій. Такий результат стане початком до формування національної бази інструментів оцінювання результатів навчання.

Окрім того, програма другої групи також містила 6 модулів. Зміст навчання стосувався системного забезпечення якості профосвіти в закладах і кваліфікаційних центрах, методик управління оцінюванням на основі компетенції, структури та викладання оцінювання на основі компетенції. Успішні випускники зможуть продовжити роботу з організації та проведення процедур оцінювання як у  кваліфікаційних центрах, так і в профтехах.

Ці освітні заходи відбувались у межах програми «EU4Skills: кращі навички для сучасної України» спільно з МОН та експертами команди підтримки Міносвіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110342

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11591

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17685

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді