У фракції Європейська солідарність наполягають на законодавчому встановленні обов'язковості тесту з історії України при вступі до закладів вищої освіти

Таку інформацію повідомив депутат від фракції ЄС Володимир В'ятрович.
Зокрема, він наголосив, що що відповідна правка до законопроєкту, який має розблокувати проведення НМТ в 2023 році, подана ним та 20 депутатами з різних фракцій.
«Законопроєкт дозволяє Міністерству освіти й науки в умовах війни самостійно визначити правила вступу до вишів у 2023 році, без дотримання визначених законом про вищу освіту правил мирного часу. В цілому це виправдано. Але анонсоване МОНом переведення історії України в розряд предмету за вибором і дозвіл вступати навіть на гуманітарні спеціальності без тестування з історії свідчить, шо парламент все ж має встановити міністерству певні рамки. Суть нашої поправки проста: українську мову й історію України мають складати всі», –зауважив В'ятрович.
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків