Влада планує продовжити впровадження реформи шкільного харчування

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Реформа шкільного харчування продовжиться попри повномасштабну війну

Реформа шкільного харчування

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО

Нещодавно відбулася стратегічна сесія, у якій взяли участь представники кількох міністерств, зокрема МОН, МОЗ, Мінекономіки та Мінагрополітики, громадських організацій та міжнародних донорів. Під час зустрічі було визначено основні напрямки роботи з реформування системи шкільного харчування.

Таку інформацію повідомила перша леді країни Олена Зеленська. 

Діяльність щодо впровадження цієї реформи розпочалася ще в січні 2022 року та має продовжитися в таких сферах:

  • організація якісного харчування: закупівлі та фінансування;
  • відновлення та модернізація харчоблоків: комплексний підхід;
  • впровадження та дотримання системи НАССР;
  • розвиток кадрового потенціалу;
  • формування культури здорового харчування, впровадження нових норм та меню.
Вимоги пожежної безпеки: чекліст

«Напередодні вторгнення ми запустили реформу шкільного харчування, щоб годувати корисно і якісно водночас. Ми не тільки змінили нормативну базу, розпочали оновлювати шкільні харчоблоки, навчати кухарів — ми прагнули сформувати культуру здорового харчування, через школу принести знання про правильну їжу не тільки дітям, а й їхнім сім’ям. Це мало вплинути не лише на учнів — на всю країну», — зауважила перша леді. 

Зокрема, вона акцентувала, що на продовження реформи команду надихають учителі й учні, які, «попри обстріли та небезпеку, розпочали і продовжують навчальний рік». Реформа шкільного харчування знову на часі, адже вона покликана покращити фізичний стан дітей, показати їм піклування й турботу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54022

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
434

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110718

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11695

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді