У ВР не дійшли до спільного рішення щодо моделі НМТ-2023

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Проти презентованої моделі НМТ виступила фракція Європейської солідарності

Голосування ВР за модель НМТ-2023 Оновлена посадова інструкція вчителя початкових класів

Верховна Рада не змогла ухвалити в цілому законопроєкт 8228-1, що відкриває можливість Міністерству освіти та науки провести вступну кампанію за результатами НМТ, модель якого була презентована 20 січня.

Таку інформацію зазначив голова освітнього парламентського комітету Сергій Бабак щодо результатів розгляду законопроєкту на засіданні ВР. 

За результатами голосування, урядовий законопроєкт було ухвалено лише за основу, що передбачає необхідність ще одного голосування у парламенті.

Нагадаємо, що законопроєкт 8228-1 має відкрити можливість Міносвіти провести національний мультипредметний тест за схемою 2+1, відповідно до якої обов’язковими  предметами тесту є українська мова й математика, а предметами на вибір є історія України, одна з іноземних мов, біологія, хімія та фізика.

Однак проти ухвалення цього рішення виступила фракція Європейської солідарності, яка наполягає на тому, щоб історія України була обов’язковим предметом ЗНО.

«Заблокувала ухвалення в цілому Європейська солідарність, яка наполягає на тому, щоб історія України була обов’язковим предметом ЗНО. З трибуни заявили, що хочуть проведення НМТ як в минулому році. Ми ж наполягаємо на тому, щоб один предмет був на вибір, куди звісно входить й історія України. Отже, тепер є 7 календарних днів для подачі правок народними депутатами», — зауважив Сергій Бабак.

Окрім того, народний депутат висловив сподівання, що правок буде небагато та комітет ВР зможе винести законопроєкт на друге читання на найближче наступне засідання Верховної Ради.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершення 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти

Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.
47920

Як оплачувати вчителям заміну уроків

У школах часто виникають ситуації, коли складно знайти вчителя, який може провести уроки замість колеги. Наприклад ситуація, коли вчитель фізики відмовляється заміняти уроки математики, чи вчитель літератури — уроки історії, і їм заміну оплачують не за 14 тарифним розрядом, а за 11-м, без надбавок за категорію, яку вони мають за своїм предметом. Як організувати та правильно оплатити заміну уроків — читайте у статті
120

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
159920

Обриси сучасного внутрішньошкільного контролю

Внутрішньошкільний контроль, моніторинг педагогічних процесів і явищ — ціла наука, а вміння успішно його здійснити — мистецтво. Не вдаючись у деталі, окреслимо основні моменти внутрішньошкільного контролю.
31571

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
59611

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді