У ВР не дійшли до спільного рішення щодо моделі НМТ-2023

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Проти презентованої моделі НМТ виступила фракція Європейської солідарності

Голосування ВР за модель НМТ-2023 НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Верховна Рада не змогла ухвалити в цілому законопроєкт 8228-1, що відкриває можливість Міністерству освіти та науки провести вступну кампанію за результатами НМТ, модель якого була презентована 20 січня.

Таку інформацію зазначив голова освітнього парламентського комітету Сергій Бабак щодо результатів розгляду законопроєкту на засіданні ВР. 

За результатами голосування, урядовий законопроєкт було ухвалено лише за основу, що передбачає необхідність ще одного голосування у парламенті.

Нагадаємо, що законопроєкт 8228-1 має відкрити можливість Міносвіти провести національний мультипредметний тест за схемою 2+1, відповідно до якої обов’язковими  предметами тесту є українська мова й математика, а предметами на вибір є історія України, одна з іноземних мов, біологія, хімія та фізика.

Однак проти ухвалення цього рішення виступила фракція Європейської солідарності, яка наполягає на тому, щоб історія України була обов’язковим предметом ЗНО.

«Заблокувала ухвалення в цілому Європейська солідарність, яка наполягає на тому, щоб історія України була обов’язковим предметом ЗНО. З трибуни заявили, що хочуть проведення НМТ як в минулому році. Ми ж наполягаємо на тому, щоб один предмет був на вибір, куди звісно входить й історія України. Отже, тепер є 7 календарних днів для подачі правок народними депутатами», — зауважив Сергій Бабак.

Окрім того, народний депутат висловив сподівання, що правок буде небагато та комітет ВР зможе винести законопроєкт на друге читання на найближче наступне засідання Верховної Ради.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5622

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77804

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3917

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82048

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді