Міністр розповів про вагомість блоку історії України в НМТ-2023

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Для вступу на гуманітарні спеціальності коефіцієнт балів за блок НМТ з історії України буде найбільшим

НМТ з історії УкраїниЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Для вступу на гуманітарні спеціальності ваговий коефіцієнт балів за частину НМТ з історії України буде найбільшим.

Таку інформацію зазначив міністр освіти та науки Сергій Шкарлет щодо місця та значення предмета Історія України у цьогорічній вступній кампанії.

Як він зауважив, історія України залишається у системі зовнішнього оцінювання.

«Історія України ні в якому разі не зникне з системи тестування, особливо по гуманітаріях... На гуманітарні спеціальності коефіцієнт, який дає максимальну кількість балів, буде, звісно, в пріоритеті для історії України», — наголосив керівник Міносвіти.

Окрім того, він акцентував, що вступники зможуть використовувати для вступу будь-який третій предмет за вибором на НМТ.

«З кожним компонентом з цих п'яти наборів вступник може вступати за будь-яким напрямом, але для гуманітарних спеціальностей найбільший коефіцієнт балів буде саме з історії України», — підкреслив Сергій Шкарлет.

Зокрема, міністр погодився з думкою, що історія України в сучасних реаліях є надважливим предметом для сучасного українця.

«Але не погоджуюся з тим, що саме іспитом ми маємо спонукати вивчати історію України. Це мають батьки, суспільство, кожен громадянин чітко знати українську мову, українську історію, українську культуру, історію рідного краю, національні традиції незалежно від того чи є іспит, чи немає іспиту. Те, що робиться під примусом, це ніколи не буде на відмінно», — наголосив очільник освітнього відомства.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54041

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
513

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110750

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11703

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді