Шкільні психологи можуть долучитися до Комунікаційної платформи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Понад 10 тисяч психологів України об'єдналися у мережу заради підтримки дітей і батьків

Психологічна допомога батькам і дітям НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

В Україні створили Комунікаційну платформу для шкільних психологів. Тепер понад 10 тисяч профільних фахівців можуть обмінюватися досвідом, аби згодом допомогти та підтримати дітей і батьків.

Серед учасників цієї платформи провідні українські та іноземні спеціалісти. Платформа дає можливість психологам обмінюватись кращими професійними практиками.

Як повідомив директор Інституту модернізації змісту освіти Євген Баженков, у кінці 2022 року психологи з різних регіонів отримали запрошення створити власну професійну мережу для комунікації. За декілька тижнів понад 10 тисяч шкільних психологів висловили готовність долучитися до цієї платформи.

Цей проєкт є дуже актуальним для психологів, адже зараз саме вони надають психосоціальну підтримку освітянам, учням та їхнім батькам.

Щомісяця на платформі відбуватимуться вебінари. Під час цих занять практичні психологи матимуть можливість:

  • презентувати інструменти, якими вони можуть користуватись під час роботи,
  • брати участь у майстер-класах провідних українських та іноземних фахівців,
  • обговорювати актуальні проблеми, з якими зіштовхуються у школах психологи.

Окрім того, завдяки цій платформі практичні психологи мають можливість також постійно комунікувати між собою у Телеграмі.

Перший майстер-клас «Як знайти ресурсний стан під час війни» провів відомий телевізійний ведучий та психолог Дмитро Карпачов. Переглянути запис вебінару можна за посиланням

Організатори проєкту вважають, що постійний обмін успішними практиками та обговорення актуальних питань, дасть можливість психологам бути корисними дітям та вчителям.

«Надалі ми будемо створювати нові можливості для підвищення кваліфікації освітян у питаннях надання психологічної допомоги», — зауважила виконавчий директор Асоціації інноваційної та цифрової освіти, Координаторка мережі Українських Освітніх Хабів Марія Богуслав.

Зазначимо, що Комунікаційну платформу для практичних (шкільних) психологів створили у межах Екосистеми психологічної допомоги у сфері освіти. Її запровадило Міносвіти з Інститутом модернізації змісту освіти й Асоціацією інноваційної та цифрової освіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110334

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11589

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17682

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді