Презентація посібника щодо створення інклюзивного простору в містах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Презентація Альбому безбар’єрних рішень — посібника, зі створення інклюзивного міського простору

Розвиток безбар'єрного простору

Автономізація фінансів ЗДО: розв’язуємо робочі ситуації

25 січня Олена Зеленська, віцепрем’єр-міністр з відновлення України, міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков, та міністр освіти і науки України Сергій  Шкарлет презентували Альбом безбар’єрних рішень — довідник із того, як перебудувати міське середовище з урахуванням потреб різних людей.

Таку інформацію зазначили на сайті Міністерства освіти та науки. 

Детальніше ознайомитися з Альбомом безбар’єрних рішень можна в прикріпленому документі. 

Серед розробників посібника — команда урбан-бюро «Big City Lab». Вони залучали експертів у галузях містопланування, будівництва, людського різноманіття та інших сферах, дотичних до створення публічного простору.

Вимоги пожежної безпеки: чекліст

 

«Уявіть людину на кріслі колісному, яка живе на останньому поверсі звичайної п’ятиповерхівки. Лунає повітряна тривога. За кілька хвилин чути перший вибух. Як думаєте, чи може ця людина швидко дістатися укриття? Маломобільні групи населення зараз ризикують життям більше за інших. Бо навіть шлях до порятунку для них небезпечний. Ця війна показала нам, наскільки безбар’єрність — не формальність. Це питання виживання», — прокоментувала мету Альбому Олена Зеленська.

Зауважимо, що перший розділ Альбому було презентовано ще 2021 року, однак після початку повномасштабної війни проєкт адаптували до нових реалій.

«Попри воєнний час в Україні, ми продовжуємо створення безбар’єрних просторів, зокрема для освітян і здобувачів освіти. Адже незалежно від віку чи особливих освітніх потреб кожен українець має право на освіту», — наголосив щодо цієї теми Сергій Шкарлет.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53971

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
213

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110645

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді