Як організувати освітній процес у ІІ семестрі: ВІДПОВІДЬ ДСЯО
На сайті Офісу освітнього омбудсмена повідомили інформацію про проблеми освітніх втрат учнів.
Так, незважаючи на самовіддані зусилля наших вчителів та допомогу батьків своїм дітям, українські школярі мають дуже серйозні освітні втрати.
У зв'язку з тривалими перебоями й відсутність електропостачання та інтернет-зв’язку, перебування в укриттях, освітні втрати мають ті, хто зараз перебуває на контрольованій Україною території. Не мають доступу до української освіти, а відповідно мають суттєві освітні втрати ті діти, які перебувають на тимчасово окупованих територіях. Діти, які перебувають за кордоном, змушені навчатися у двох школах, але більшість обирає навчання у школі країни перебування, і переходить на сімейне навчання, за якість якого відповідають лише батьки. Крім того, свою роль відіграє й подвійне навантаження, яке мають діти, що навчаються за кордоном. А частина дітей, що перебувають за кордоном, навчаються на екстернатній, або сімейній формі, що також впливає на якість освіти.
Омбудсмен разом з представниками Сектору освіти Світового банку наголошують, що через пандемію та війну освітні втрати в Україні можуть становити більше одного року.
Світовий банк рекомендує зосередитися на оцінюванні втрат, підтримці та репетиторстві, щоб забезпечити досягнення мінімального рівня знань.