Міносвіти планує забезпечити цифровим навчанням учителів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН має намір створити умови для підвищення кваліфікації вчителів з цифрової компетентності

Міносвіти планує забезпечити цифровим навчанням учителів

Електронний документообіг: ПЕРЕВАГИ

МОН України має намір в 2021 році створити умови для підвищення кваліфікації педагогічних працівників з інформаційно-цифрової компетентності.

Таку інформацію проголосив міністр освіти і науки Сергій Шкарлет під час засідання Комітету ВР з питань освіти, науки та інновацій.

Як зазначив очільник Міносвіти, діджиталізація всіх сфер суспільного життя є актуальним напрямом не лише через пандемію, а й загалом через глобальні тренди сьогодення та загальнодержавну політику щодо вектору цифрової трансформації держави.

Зокрема, цього року Міністерство освіти має затвердити Концепцію цифрової трансформації освіти і науки України, забезпечити учасників освітнього процесу електронними освітніми ресурсами, запустити інформаційну систему управління професійною освітою, запустити проєкт у пілотних школах і закладах професійної освіти платформу для самооцінки закладами освіти стану своєї цифрової готовності, удосконалити та наповнювати контентом платформу «Всеукраїнська школа онлайн».

«Вказані кроки — пріоритетні, проте є ще низка підпроєктів із цифрової трансформації, над якими наша команда працює щодня», — зауважив Сергій Шкарлет.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11610

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді