Міносвіти планує забезпечити цифровим навчанням учителів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН має намір створити умови для підвищення кваліфікації вчителів з цифрової компетентності

Міносвіти планує забезпечити цифровим навчанням учителів

Електронний документообіг: ПЕРЕВАГИ

МОН України має намір в 2021 році створити умови для підвищення кваліфікації педагогічних працівників з інформаційно-цифрової компетентності.

Таку інформацію проголосив міністр освіти і науки Сергій Шкарлет під час засідання Комітету ВР з питань освіти, науки та інновацій.

Як зазначив очільник Міносвіти, діджиталізація всіх сфер суспільного життя є актуальним напрямом не лише через пандемію, а й загалом через глобальні тренди сьогодення та загальнодержавну політику щодо вектору цифрової трансформації держави.

Зокрема, цього року Міністерство освіти має затвердити Концепцію цифрової трансформації освіти і науки України, забезпечити учасників освітнього процесу електронними освітніми ресурсами, запустити інформаційну систему управління професійною освітою, запустити проєкт у пілотних школах і закладах професійної освіти платформу для самооцінки закладами освіти стану своєї цифрової готовності, удосконалити та наповнювати контентом платформу «Всеукраїнська школа онлайн».

«Вказані кроки — пріоритетні, проте є ще низка підпроєктів із цифрової трансформації, над якими наша команда працює щодня», — зауважив Сергій Шкарлет.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
258

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54176

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
738

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110989

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді