Міністерство рекомендує проводити уроки про безпеку в інтернеті частіше

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує закладам освіти проводити уроки на тему безпеки в інтернеті 1–2 разів на рік

dystanciika7_2021_Pedrada.jpg

Таку рекомендацію надали за результатами дослідження щодо ефективності використання навчальних матеріалів від освітнього проєкту #stop_sexтинг у школах.

Так, дослідження показало, що після таких уроків діти краще розуміють ризики, що існують в інтернеті.

Крім того, з'ясувалося, що після таких уроків діти орієнтуються, до кого мають звернутись у випадку виникнення небезпечної ситуації в інтернеті.

Відповідно до дослідження, автори матеріалів переконані, що уроки мають бути регулярними (1-2 рази на рік), адже діти схильні переоцінювати власну компетентність щодо онлайн-поведінки.

Школам рекомендують проводити додаткові практикуми та супроводжувати дітей після таких уроків. А також ділитися корисною інформацією про онлайн-безпеку з батьками вихованців.

Детальніше ознайомитися з матеріалами можна за покликанням

⇒ Як за допомогою інстаграму взаємодіяти з працівниками та батьками дітей

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59607

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11566

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275563

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22149

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді