Як за допомогою інстаграму взаємодіяти з працівниками та батьками дітей
Ви помітили, що під час самоізоляції для роботи з батьками було недостатньо вайберу та сайту закладу? Ніде було обмінюватися фотографіями дитячих робіт. У батьківському чаті вони захаращували листування, а до сайту є офіційні вимоги, і перетворювати його в фотопортал не можна. Підкорюйте нові горизонти — використайте інстаграм. На цьому ресурсі педагоги і батьки можуть ділитися досвідом за допомогою фото та відео, робити до них невеликі замітки і пояснення. До того ж взаємодія з батьками через інстаграм підвищить їхній інтерес до самостійних занять з дітьми. Оскільки вони зможуть змагатися один з одним, отримувати лайки і ставити їх іншим, а також організовувати прямі трансляції своїх майстер-класів.
Щоб для вихователів і батьків організувати таке медійне освітнє середовище, особливих знань і технологій не потрібно. Для початку встановіть на смартфоні інстаграм з Play Маркета. Відтак починайте створювати блог закладу.
Уряд вніс зміни у Положення про заклад дошкільної освіти. Документ доповнили новим розділом «Зарахування, переведення та відрахування вихованців державних (комунальних) закладів дошкільної освіти в умовах воєнного стану».
Зазначте реальну інформацію про дитячий садок
Перш ніж розпочати роботу в інстаграмі, створіть акаунт вашого закладу. На все про все витратите три-чотири хвилини. Для цього завантажте додаток через Play Маркет або зайдіть на сайт instagram.com. Коли реєструватиметеся в полі Мобільний телефон або ел. адреса, вкажіть електронну пошту вашого закладу. Це потрібно для того, щоб батьки ваших вихованців могли з вами зв’язатися. В поле Ім’я і прізвище впишіть назву закладу. Так підписники знатимуть, що це за акаунт і про що він. Якщо потрібно буде, початкові дані ви зможете змінити вже на сторінці.
Створіть інформативне БІО
Щоб батьки розуміли, про що блог дитячого садка і що вони зможуть на ньому знайти, додайте на сторінку про нього інформацію. Для цього натисніть Редагувати профіль і в поле Біографія напишіть, що містить акаунт. Наприклад, фото робіт дітей, відео із заходів, майстер-класи від педагогів. Також у поле Веб-сайт впишіть сайт дитячого садка. Так батьки отримають повну інформацію.
Прикріпіть до профілю хештег
Якщо ви хочете задіяти батьків у роботі з дітьми, розбудити в них змагальний дух, зробіть так, щоб вони змогли ділитися один з одним фотографіями виробів дітей і відео самостійних уроків. Для цього прикріпіть до своєї сторінки віртуальний простір, куди падатимуть їхні матеріали. Щоб це зробити, зайдіть в поле Редагувати профіль і в рядку Біографія додайте хештег, наприклад, #найкращийдитячийсадок5. Але будьте уважні, хештег повинен бути унікальним, щоб не збігатися з тими, які вже є в інстаграмі. Коли батьки ставитимуть під своїми матеріалами це позначення, фото і відео відображатимуться у віртуальному просторі хештегом.
Переведіть акаунт у бізнес-профіль
Щоб не просто розміщувати на сторінці фотографії, а й мати доступ до статистики профілю, переведіть його в бізнес-формат. Так ви розумітимете, скільки батьків цікавляться вашим блогом, скільки заходило на нього, наприклад за останній тиждень, які пости найбільше сподобалися, а які потрібно просувати. Щоб поміняти формат, у вікні Редагувати профіль виберіть Додати професійні інструменти, натисніть Далі в полі Бізнес і виберіть для профілю категорію «Освіта». Після цього на вашій сторінці з’явиться опція Статистика.
Зробіть пости
Ваш блог не повинен бути порожнім, навіть коли ви його щойно створили. Якщо батькам нічого дивитися на сторінці, вони про неї й не згадають. Додайте на ній хоча б кілька фотографій або відео з останніх заходів, які відбулися в закладі. Для цього в нижній частині поля програми натисніть значок з плюсом і виберіть з галереї фотографію або кілька фотографій і опублікуйте.
- Під час реєстрації зазначте реальну інформацію про дитячий садок
- Створіть інформативне БІО
- Прикріпіть до профілю хештег
- Переведіть акаунт у бізнес-профіль
- Зробіть пости
Як привернути увагу батьків до блогу
Щоб батьки стежили за вашим блогом, додавайте в інстаграм історії. Це фотографії та відео, які доступні передплатникам лише 24 години. Розміщувати в них матеріали, які ви хочете залишити в блозі надовго, наприклад, цікаві відео з занять або красиві фотографії виробів дітей, не потрібно. Такий контент робіть статичними постами. В історії найкраще публікувати кадри про повсякденне життя закладу. Наприклад, як вихованці збираються на прогулянку, миють руки або як кухарі готують обід. За такими матеріалами батьки стежать, тому що їм завжди цікаво, що відбувається з дитиною, поки вони на роботі. Але будьте уважні, на фото і відео не повинно бути дітей, тільки загальні плани, щоб не порушувати законодавства про персональні дані.
Додати в інстаграм історію легко. Для цього у верхній частині програми натисніть на значок фотоапарата. В полі, яке відкриється, виберіть, яку історію хочете зробити, наприклад, з фотографій, тексту або відео. Коли контент готовий, щоб його опублікувати, в нижній частині екрана натисніть кнопку Ваша історія. Після цього протягом 24 годин історія доступна підписникам.
Джерело: стаття журналу Практика управління дошкільним закладом