Організація безпечного освітнього процесу онлайн

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Результати міжнародної конференції щодо організації безпечного освітнього процесу в дистанційній формі

Організовуємо дистанційне навчання за новим положенням

У період, коли навчальний процес відбувається онлайн та задля підвищення рівня цифрової обізнаності та створення безпечних умов для українців у кіберпросторі відбулася міжнародна конференція за підсумками роботи минулого року «Безпечний онлайн 2020: Сучасні виклики» 19-20 січня 2021 року.

Конференція відбулася за спільною організацією Міністерства цифрової трансформації України та Міністерства внутрішніх справ за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу та Міжнародного союзу електрозв'язку. Участь у конференції взяли понад 35 спікерів із різних країн.

«Як показують дослідження, за період карантину на 80% зросла кількість часу, протягом якого діти перебувають у цифровому середовищі – не тільки під час навчання, а й поза ним. 85% батьків зазначають, що не знають, що робити з такими проблемами, як створення безпечних умов у цифровому середовищі для дитини та до кого звертатися в разі виявлення загроз у цифровому середовищі. Тому важливо формувати цифрову компетентність дітей, батьків та педагогів», – наголосила державна експертка МОН України Оксана Савицька під час однієї з панельних дискусій з теми кібербулінгу.

Оксана Савицька наголосила щодо важливості організації безпечного освітнього процесу в кіберпросторі. Це здебільшого план дій педагогів під час уроків, якщо трапляється кібератака або використання некоректного цифрового контенту, та перелік вебресурсів, які відповідають вимогам безпеки даних.

Під час конференції було виявлено, що найкращий спосіб захистити всіх учасників освітнього процесу в мережі під час навчання – це комунікація між батьками, вчителями та управлінцями щодо можливих ризиків та способів їх упередження.

Запис відеоконференція, яка відбувалася 2 дня та складалася з лекцій та панельних дискусій можна безкоштовно переглянути на YouTube-каналі Мінцифри.

Нагадаємо, що керівник закладу освіти в разі отримання заяви або повідомлення про випадок булінгу невідкладно повідомляє територіальний орган (підрозділ) Національної поліції України (наказ МОН від 28.12.2019 року № 1646).

За даними Національної поліції України, протягом 2020 року працівниками правоохоронних структур складено 242, а в 2019 році – 344 адміністративні протоколи за скоєння булінгу.

У випадку, коли дитина вчинила цькування, її реєструють на профілактичний облік підрозділами ювенальної превенції Національної поліції України (Наказ МВС України). Підставами для взяття дитини на профілактичний облік, зокрема, є:

  • вирок (постанова) суду, що набув(ла) чинності, про застосування до дитини покарання, не пов'язаного з позбавленням волі;
  • копія постанови суду щодо притягнення до адміністративної відповідальності за статтею 173-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення дитини чи батьків або осіб, які їх замінюють.

Згідно з інформацією Національної поліції України, на відповідному обліку перебуває 15 дітей (7 з них молодше 14 років).

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22140

Що таке інклюзивна освіта: принципи, переваги та виклики

Інклюзія — це не просто модний тренд в освіті, а наша спільна відповідальність. Це філософія, що відкриває двері до навчання та розвитку для кожного. У цій статті ми розібралися, що таке інклюзивна освіта, як вона працює та чому це важливо
30810

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1165

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді