Організація безпечного освітнього процесу онлайн

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Результати міжнародної конференції щодо організації безпечного освітнього процесу в дистанційній формі

Організовуємо дистанційне навчання за новим положенням

У період, коли навчальний процес відбувається онлайн та задля підвищення рівня цифрової обізнаності та створення безпечних умов для українців у кіберпросторі відбулася міжнародна конференція за підсумками роботи минулого року «Безпечний онлайн 2020: Сучасні виклики» 19-20 січня 2021 року.

Конференція відбулася за спільною організацією Міністерства цифрової трансформації України та Міністерства внутрішніх справ за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу та Міжнародного союзу електрозв'язку. Участь у конференції взяли понад 35 спікерів із різних країн.

«Як показують дослідження, за період карантину на 80% зросла кількість часу, протягом якого діти перебувають у цифровому середовищі – не тільки під час навчання, а й поза ним. 85% батьків зазначають, що не знають, що робити з такими проблемами, як створення безпечних умов у цифровому середовищі для дитини та до кого звертатися в разі виявлення загроз у цифровому середовищі. Тому важливо формувати цифрову компетентність дітей, батьків та педагогів», – наголосила державна експертка МОН України Оксана Савицька під час однієї з панельних дискусій з теми кібербулінгу.

Оксана Савицька наголосила щодо важливості організації безпечного освітнього процесу в кіберпросторі. Це здебільшого план дій педагогів під час уроків, якщо трапляється кібератака або використання некоректного цифрового контенту, та перелік вебресурсів, які відповідають вимогам безпеки даних.

Під час конференції було виявлено, що найкращий спосіб захистити всіх учасників освітнього процесу в мережі під час навчання – це комунікація між батьками, вчителями та управлінцями щодо можливих ризиків та способів їх упередження.

Запис відеоконференція, яка відбувалася 2 дня та складалася з лекцій та панельних дискусій можна безкоштовно переглянути на YouTube-каналі Мінцифри.

Нагадаємо, що керівник закладу освіти в разі отримання заяви або повідомлення про випадок булінгу невідкладно повідомляє територіальний орган (підрозділ) Національної поліції України (наказ МОН від 28.12.2019 року № 1646).

За даними Національної поліції України, протягом 2020 року працівниками правоохоронних структур складено 242, а в 2019 році – 344 адміністративні протоколи за скоєння булінгу.

У випадку, коли дитина вчинила цькування, її реєструють на профілактичний облік підрозділами ювенальної превенції Національної поліції України (Наказ МВС України). Підставами для взяття дитини на профілактичний облік, зокрема, є:

  • вирок (постанова) суду, що набув(ла) чинності, про застосування до дитини покарання, не пов'язаного з позбавленням волі;
  • копія постанови суду щодо притягнення до адміністративної відповідальності за статтею 173-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення дитини чи батьків або осіб, які їх замінюють.

Згідно з інформацією Національної поліції України, на відповідному обліку перебуває 15 дітей (7 з них молодше 14 років).

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168896

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71904

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8127

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35103

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді