Освітян запрошують до обговорення шкільних підручників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Метою обговорення підручників є створення передумов підвищення якості літератури
Освітян запрошують до обговорення щодо шкільних підручників

Чи запобігли перехресного забруднення: шість чеклістів

Міністерство освіти і науки опублікувало офіційний лист, в якому запрошує працівників освітньої галузі та батьків ознайомитися з фрагментами електронних версій підручників для 4 та 8 класів та приєднатися до обговорення: висловити свої зауваження та пропозиції щодо їх змістового наповнення.

Мета розгляду проєктів майбутніх електронних підручників - створення передумов підвищення якості навчальної літератури.

У МОН України повідомляють, що під час обговорення всі бажаючі зможуть висловити пропозиції щодо змістового наповнення підручників, їх сучасності, відповідності запитам учнів, віковим особливостям, дизайнерського оформлення тощо.

Підсумки громадського обговорення будуть передані видавництвам і авторам підручників для врахування під час їх доопрацювання.

Надіслати коментарі, висловити зауваження та пропозиції до кожної електронної версії підручника можна в електронній бібліотеці Інституту модернізації змісту освіти.

В освітньому відомстві виразили сподівання, що співпраця відомства з педагогічною спільнотою й громадськістю виявиться міцним підґрунтям поліпшення якості шкільної освіти.

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
125

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110494

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11614

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді