Розпочали доставку у регіони підручників для осіб з особливими освітніми потребами

⇒ Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу дітей з ООП
Таку інформацію повідомив Сергій Шкарлет, міністр освіти і науки України, у своєму Телеграм-каналі.
3 692 підручники збільшеним шрифтом з української літератури для учнів 5 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти та 22 723 підручники шрифтом Брайля для учнів 5, 8 та 9 класів уже розвозять до обласних книжкових баз департаментів освіти і науки обласних військових адміністрацій для подальшого розповсюдження серед закладів освіти.
Також він додав, що за сприяння Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) триває друк підручника «Математика» для 5 класу загальним накладом 472 440 примірників. А підручники з української мови для 5 класу надрукує Рада Європи.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку