Як забезпечити якість освіти в умовах пандемії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

22 грудня 2020 року відбулася онлайн-конференція «Забезпечення якості освіти в умовах пандемії», організована управлінням Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Як забезпечити якість освіти в умовах пандемії

Внутрішня система забезпечення якості освіти: ГОТОВИЙ АЛГОРИТМ

Юрій ВЕРГУН, директор департаменту інституційного аудиту Служби, привітавши учасників заходу, зазначив, що функціонування дієвої системи забезпечення якості освіти залежить від об’єднання зусиль всіх учасників освітнього процесу і першочерговим завданням системи освіти наразі є побудова ефективної моделі освітнього процесу, що буде спроможна задовільнити потреби здобувачів освіти та запити батьків на отримання якісної освіти.

У ході онлайн-конференції керівники органів управління освітою презентували власний досвід організації освітнього процесу у закладах освіти під час Covid-19. Наразі з використанням дистанційних технологій навчається 18933 учні у 49 школах області із 472 шкіл Чернігівської області.

Уніфікований підхід до організації дистанційного навчання застосовано у школах міста Чернігова, а саме створено: відомості для вебсайтів з питань дистанційного навчання; забезпечено право вчителів на вільний вибір форм та методів дистанційної освіти та цифрових сервісів.

Також учасники заходу ознайомилися з інструментами для організації дистанційного навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій, інноваціями у професійній підготовці вчителів.

Найбільш поширеними платформами для впровадження технологій дистанційного навчання в області є Гугл Клас, ЗУМ та Гугл Міт.

Актуальним напрямом обговорення на онлайн-конференції стали аспекти розвитку зовнішньої та внутрішньої системи забезпечення якості освіти в школах під час Covid-19 у період карантину, особливості проведення оцінювання освітніх та управлінських процесів.

Разом з тим у Чернігівській області ефективно формується громадське освітнє експертне середовище. В якості освітніх експертів до інституційних аудитів шкіл залучаються кращі педагоги області. У числі 49 освітніх експертів: 17 – керівники шкіл; 15 – учителі; 11 – науково-педагогічні працівники.

Упродовж жовтня-грудня 2020 року в області проведено три позапланові інституційні аудити, в тому числі і за очно-дистанційною формою.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
5012

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
100258

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22714

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді