Як забезпечити якість освіти в умовах пандемії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

22 грудня 2020 року відбулася онлайн-конференція «Забезпечення якості освіти в умовах пандемії», організована управлінням Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Як забезпечити якість освіти в умовах пандемії

Внутрішня система забезпечення якості освіти: ГОТОВИЙ АЛГОРИТМ

Юрій ВЕРГУН, директор департаменту інституційного аудиту Служби, привітавши учасників заходу, зазначив, що функціонування дієвої системи забезпечення якості освіти залежить від об’єднання зусиль всіх учасників освітнього процесу і першочерговим завданням системи освіти наразі є побудова ефективної моделі освітнього процесу, що буде спроможна задовільнити потреби здобувачів освіти та запити батьків на отримання якісної освіти.

У ході онлайн-конференції керівники органів управління освітою презентували власний досвід організації освітнього процесу у закладах освіти під час Covid-19. Наразі з використанням дистанційних технологій навчається 18933 учні у 49 школах області із 472 шкіл Чернігівської області.

Уніфікований підхід до організації дистанційного навчання застосовано у школах міста Чернігова, а саме створено: відомості для вебсайтів з питань дистанційного навчання; забезпечено право вчителів на вільний вибір форм та методів дистанційної освіти та цифрових сервісів.

Також учасники заходу ознайомилися з інструментами для організації дистанційного навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій, інноваціями у професійній підготовці вчителів.

Найбільш поширеними платформами для впровадження технологій дистанційного навчання в області є Гугл Клас, ЗУМ та Гугл Міт.

Актуальним напрямом обговорення на онлайн-конференції стали аспекти розвитку зовнішньої та внутрішньої системи забезпечення якості освіти в школах під час Covid-19 у період карантину, особливості проведення оцінювання освітніх та управлінських процесів.

Разом з тим у Чернігівській області ефективно формується громадське освітнє експертне середовище. В якості освітніх експертів до інституційних аудитів шкіл залучаються кращі педагоги області. У числі 49 освітніх експертів: 17 – керівники шкіл; 15 – учителі; 11 – науково-педагогічні працівники.

Упродовж жовтня-грудня 2020 року в області проведено три позапланові інституційні аудити, в тому числі і за очно-дистанційною формою.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
185

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110577

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11634

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17754

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді