Як забезпечити якість освіти в умовах пандемії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

22 грудня 2020 року відбулася онлайн-конференція «Забезпечення якості освіти в умовах пандемії», організована управлінням Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Як забезпечити якість освіти в умовах пандемії

Внутрішня система забезпечення якості освіти: ГОТОВИЙ АЛГОРИТМ

Юрій ВЕРГУН, директор департаменту інституційного аудиту Служби, привітавши учасників заходу, зазначив, що функціонування дієвої системи забезпечення якості освіти залежить від об’єднання зусиль всіх учасників освітнього процесу і першочерговим завданням системи освіти наразі є побудова ефективної моделі освітнього процесу, що буде спроможна задовільнити потреби здобувачів освіти та запити батьків на отримання якісної освіти.

У ході онлайн-конференції керівники органів управління освітою презентували власний досвід організації освітнього процесу у закладах освіти під час Covid-19. Наразі з використанням дистанційних технологій навчається 18933 учні у 49 школах області із 472 шкіл Чернігівської області.

Уніфікований підхід до організації дистанційного навчання застосовано у школах міста Чернігова, а саме створено: відомості для вебсайтів з питань дистанційного навчання; забезпечено право вчителів на вільний вибір форм та методів дистанційної освіти та цифрових сервісів.

Також учасники заходу ознайомилися з інструментами для організації дистанційного навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій, інноваціями у професійній підготовці вчителів.

Найбільш поширеними платформами для впровадження технологій дистанційного навчання в області є Гугл Клас, ЗУМ та Гугл Міт.

Актуальним напрямом обговорення на онлайн-конференції стали аспекти розвитку зовнішньої та внутрішньої системи забезпечення якості освіти в школах під час Covid-19 у період карантину, особливості проведення оцінювання освітніх та управлінських процесів.

Разом з тим у Чернігівській області ефективно формується громадське освітнє експертне середовище. В якості освітніх експертів до інституційних аудитів шкіл залучаються кращі педагоги області. У числі 49 освітніх експертів: 17 – керівники шкіл; 15 – учителі; 11 – науково-педагогічні працівники.

Упродовж жовтня-грудня 2020 року в області проведено три позапланові інституційні аудити, в тому числі і за очно-дистанційною формою.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71830

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8106

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35020

Медичний огляд майбутніх першокласників - 2025

Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – безпека всіх учасників навчального процесу. Незалежно від того, яку форму навчання для дитини оберуть батьки, саме вони відповідають за проходження обов'язкових щорічних профілактичних медоглядів.
18890

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді