Відомство просить не проводити другий та третій етапи всеукраїнських учнівських олімпіад
Чи виконали вимоги нового Санітарного регламенту: ПЕРЕВІРТЕ ЗА ЧЕКЛІСТОМ
Міністерство освіти і науки України висунуло рекомендацію не проводити другий та третій етапи всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів під час дії карантинних обмежень.
Цю інформацію опублікували в офіційному зверненні міністерства, надісланому на адреси керівників обласних департаментів освіти і науки та директорів шкіл.
Чи дотримали Ви всіх вимог Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти, коли складали номенклатуру справ?
У МОН України зазначають, що на території країни впроваджено карантин до 28 лютого 2021 року, який унеможливлює проведення другого етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, який мав відбутися до кінця грудня 2020 року, та третього етапу олімпіад, проведення якого було заплановане в січні-лютому.
«Привертаємо Вашу увагу до вказаних вище змін у законодавстві та просимо вжити заходи, необхідні для забезпечення безпеки та збереження здоров'я учасників освітнього процесу», — акцентували у відомстві.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.