Через збільшення захворюваності на COVID-19, МОН вирішило не проводити всеукраїнські учнівські олімпіади
        
        
            Організовуємо дистанційне навчання за новим положенням
Міністерство освіти і науки опублікувало, що було прийнято рішення не проводити всеукраїнські учнівські олімпіади з навчальних предметів та спеціальних дисциплін, турніри та конкурси фахової майстерності через загострення епідеміологічної ситуації в Україні та зростання показників захворюваності на коронавірус.
Однак всеукраїнські учнівські конкурси з навчальних дисциплін та конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт можливо проводити в дистанційному форматі.
В основному, у листопаді-грудні відбувається другий етап олімпіад — районний. У деяких областях школи вже провели його і відзначать дітей, які брали участь. Проте наступних етапів олімпіад не буде.
«Для проходження всіх етапів дітям та вчителям необхідно пересуватися містом, потім — між областями, спілкуватися з іншими людьми. Це збільшує ризик зараження та поширення коронавірусної хвороби», — зазначають у Міністерстві освіти.
Наказ МОН про внесення змін до Положення зареєстрували у Мін’юсті. 

            
         
        
            
                            
                    
                    Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
                    
                
                                            
                    
                    В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
                    
                
                                            
                    
                    У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли  проходить кожен етап сертифікації
                    
                
                                            
                    
                    Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
                    
                
                                            
                    
                    Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини