Пояснення про тригери та їх види

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти та науки опублікувало роз’яснення щодо психологічних тригерів та їх видів

Що таке тригери

Стратегії успішної комунікації керівника

На сайті Міністерства освіти та науки опублікували матеріали щодо роз’яснення про тригери. 

Таким чином, психологи та педагоги телеграм-каналу «Подбай про себе» продовжують підтримувати громадян. Це відбувається у межах «Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки» за ініціативою першої леді України Олени Зеленської. 

Тригери — це сенсорні нагадування, які спричиняють хворобливі спогади або певні симптоми.

Коли людина переживає травматичну подію, то, ймовірно, запам’ятовує певні звуки, запахи чи візуальні образи, пов’язані з цим досвідом. Коли вона зіштовхується з відповідними сенсорними нагадуваннями — відомими як «тригери», — то може відчувати тривогу, неспокій або паніку.

Тригери можуть бути різноманітні: від відчиненого вікна до запаху парфумів і гучного голосу.

Наприклад, тригери, які наразі є дуже актуальними для багатьох українців:

  • грім (нагадує вибухи);
  • гучний звук мотоцикла (нагадує повітряну тривогу);
  • короткі удари (нагадують вистріли);
  • запах гару.

Іноді тригерами можуть бути певні враження:

  • пуста полиця, бо нагадує перший день війни;
  • приміщення, де перебували у стані тривоги тощо.
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54064

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
599

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110790

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11714

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді