Міністр розповів як оцінювати учнів, що перебувають за кордоном

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністр освіти та науки пояснив як відбуватиметься оцінювання дитини, що перебуває за кордоном

Навчання дитини за кордоном

Стратегії успішної комунікації керівника

Наразі немає жодних обмежень про визнання результатів навчання дитини в будь-якій країні. Єдине, що потрібно — офіційна розшифровка опанованої освітньої програми.

Таку інформацію зазначив міністр освіти та науки Сергій Шкарлет під час інтерв’ю.

За його словами, заклад освіти в Україні має перекласти європейську систему оцінювання на нашу 12-бальну. Для цього потрібна розшифровка освітньої програми закордонної школи, де будуть зазначені дисципліни, години та оцінки.

У разі завершення дитиною 2022-2023 навчального року за кордоном, то вона отримає звичайний табель або інформаційну довідку із закладу освіти про прослухану освітню програму. А якщо це учень 9 чи 11 класу, то документи видаватимуть українські заклади освіти. Відповідно до спільного наказу МЗС і МОН, ці документи можуть відправити для вручення випускникам в українських дипломатичних установах за кордоном.

«Ми вже передавали через українські посольства й консульства майже 4 000 таких документів за 9-й та 11-й класи українцям, що тимчасово перебувають поза межами України. Для того, щоб атестувати, варто було взяти оцінки, які діти надавали зі школи тієї країни, де вони тимчасово навчалися, й передати до наших українських шкіл. А наші школи вже трансформували ці оцінки у свідоцтво», — зауважив очільник освітнього відомства.

Зокрема, керівник МОН повідомив, що з березня понад 200 000 дітей шкільного віку вже повернулися в Україну.

«Станом на 5 вересня, згідно з офіційними статистичними даними, за кордоном залишаються ще 492 000 дітей шкільного віку. Але щотижнево ми фіксуємо повернення в Україну 5000–7000 дітей», — акцентував міністр освіти та науки Сергій Шкарлет.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
195

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110596

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11637

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17764

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді