В Україні завершився основний етап дослідження PISA-2022

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У дослідженні взяли участь понад 3 500 п’ятнадцятирічних учнів та студентів

Основний етап PISA-2022

26 жовтня в Україні завершився один із етапів міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022, в якому взяли участь понад 3500 п’ятнадцятирічних учнів та студентів зі 175 закладів освіти.

Таку інформацію зазначили на сайті Українського центру оцінювання якості освіти. 

В основному етапі дослідження підлітки пройшли тестування з трьох ключових галузей — математики, читання та природничо-наукових, а також інноваційної для циклу 2022 року галузі — креативного мислення.

Зокрема, учасники PISA заповнили анкети, серед них і стосовно володіння інформаційно-комунікаційними навичками.

Під час наступного етапу дослідження відбудеться обробка й узагальнення зібраних у ході тестування, зокрема введення в систему відповідей на запитання анкет, а також перевірка відповідей на тестові завдання.

Варто зауважити, що більшість завдань PISA — це завдання, відповіді на які учасники надавали самостійно, а не вибирали серед запропонованих варіантів. Усі ці відповіді мають бути уніфіковано й об’єктивно перевірені.

Міжнародний звіт за підсумками оброблення й аналізу даних з’явиться за рік — у грудні 2023 року.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54054

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
548

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110767

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11709

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді