УЦОЯО опублікував рекомендації щодо розвитку компетентностей молодших учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учителям надали рекомендації з формування читацької та математичної компетентностей

Математичні компетентності дитиниЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

 

Експерти Українського центру оцінювання якості освіти підготували рекомендації з формування читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи.

Відповідні рекомендації були розроблені за підсумками загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти», що проводився в 2021 році. 

Насамперед у матеріалах УЦОЯО зазначається про формування математичної та читацької компетентності в учнів початкових класів.

Пропоновані рекомендації містять описи конкретних практик і зразки завдань, які можна використовувати під час навчальних заняттях, зокрема та як приклади для розроблення діагностувальних робіт.

Детальніше ознайомитися з документами методичних рекомендацій можна в прикріплених файлах. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
196

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54111

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
676

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110893

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді