Учителям надали рекомендації з формування читацької та математичної компетентностей
Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану
Експерти Українського центру оцінювання якості освіти підготували рекомендації з формування читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи.
Відповідні рекомендації були розроблені за підсумками загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти», що проводився в 2021 році.
Насамперед у матеріалах УЦОЯО зазначається про формування математичної та читацької компетентності в учнів початкових класів.
Пропоновані рекомендації містять описи конкретних практик і зразки завдань, які можна використовувати під час навчальних заняттях, зокрема та як приклади для розроблення діагностувальних робіт.
Детальніше ознайомитися з документами методичних рекомендацій можна в прикріплених файлах.
Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
Навчальний рік 2025/2026 стартує 1 вересня. Як визначають структуру навчального року та що варто врахувати в умовах війни?
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.