Методичні рекомендації щодо формування читацької компетентності дитини

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

УЦОЯО розробив документ з рекомендаціями щодо формування читацької компетентності в учнів 1–4 класів

Читання дитини в початкових класах

В УЦОЯО підготували методичні рекомендації щодо формування читацької компетентності учнів на рівні початкової освіти.

Відповідні рекомендації були розроблені за підсумками загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».

Зокрема це — другий розділ рекомендацій від Українського центру оцінювання якості освіти. Варто зазначити, що в першому йшлося про формування математичної компетентності.

У другому розділі рекомендацій щодо читацької компетентності розглядаються наступні питання:

  • Що таке читацька компетентність?
  • Що мають знати й уміти учні початкових класів з математики?
  • Який рівень сформованості окремих складників математичної компетентності мають наші випускники початкової школи?
  • Як у чинних підручниках з української мови та читання для 3-4 класів охоплено різні рівні роботи з текстом?
  • Як формувати в учнів уміння інтерпретувати та узагальнювати інформацію, а також оцінювати зміст і форму тексту?
  • Як строювати завдання для учнів, аби поліпшити їхні результати щодо вміння  працювати з текстом?
  • Які ресурси може використати вчитель під час дистанційного навчання, щоби покращити результати своїх учнів?

В УЦОЯО зауважили, що рекомендації містять описи конкретних практик та зразки завдань, які можна використовувати на уроках, а також як приклади для діагностувальних робіт.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53977

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
222

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110662

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11666

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді