В УЦОЯО підготували методичні рекомендації щодо формування читацької компетентності учнів на рівні початкової освіти.
Відповідні рекомендації були розроблені за підсумками загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».
Зокрема це — другий розділ рекомендацій від Українського центру оцінювання якості освіти. Варто зазначити, що в першому йшлося про формування математичної компетентності.
Експерт підготувала приклади наказів про щорічну відпустку — індивідуального та зведеного.
У другому розділі рекомендацій щодо читацької компетентності розглядаються наступні питання:
- Що таке читацька компетентність?
- Що мають знати й уміти учні початкових класів з математики?
- Який рівень сформованості окремих складників математичної компетентності мають наші випускники початкової школи?
- Як у чинних підручниках з української мови та читання для 3-4 класів охоплено різні рівні роботи з текстом?
- Як формувати в учнів уміння інтерпретувати та узагальнювати інформацію, а також оцінювати зміст і форму тексту?
- Як строювати завдання для учнів, аби поліпшити їхні результати щодо вміння працювати з текстом?
- Які ресурси може використати вчитель під час дистанційного навчання, щоби покращити результати своїх учнів?
В УЦОЯО зауважили, що рекомендації містять описи конкретних практик та зразки завдань, які можна використовувати на уроках, а також як приклади для діагностувальних робіт.