Методичні рекомендації щодо формування читацької компетентності дитини

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

УЦОЯО розробив документ з рекомендаціями щодо формування читацької компетентності в учнів 1–4 класів

Читання дитини в початкових класах

В УЦОЯО підготували методичні рекомендації щодо формування читацької компетентності учнів на рівні початкової освіти.

Відповідні рекомендації були розроблені за підсумками загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».

Зокрема це — другий розділ рекомендацій від Українського центру оцінювання якості освіти. Варто зазначити, що в першому йшлося про формування математичної компетентності.

У другому розділі рекомендацій щодо читацької компетентності розглядаються наступні питання:

  • Що таке читацька компетентність?
  • Що мають знати й уміти учні початкових класів з математики?
  • Який рівень сформованості окремих складників математичної компетентності мають наші випускники початкової школи?
  • Як у чинних підручниках з української мови та читання для 3-4 класів охоплено різні рівні роботи з текстом?
  • Як формувати в учнів уміння інтерпретувати та узагальнювати інформацію, а також оцінювати зміст і форму тексту?
  • Як строювати завдання для учнів, аби поліпшити їхні результати щодо вміння  працювати з текстом?
  • Які ресурси може використати вчитель під час дистанційного навчання, щоби покращити результати своїх учнів?

В УЦОЯО зауважили, що рекомендації містять описи конкретних практик та зразки завдань, які можна використовувати на уроках, а також як приклади для діагностувальних робіт.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168945

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71933

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8140

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35119

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді