Методичні рекомендації щодо формування читацької компетентності дитини

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

УЦОЯО розробив документ з рекомендаціями щодо формування читацької компетентності в учнів 1–4 класів

Читання дитини в початкових класах

В УЦОЯО підготували методичні рекомендації щодо формування читацької компетентності учнів на рівні початкової освіти.

Відповідні рекомендації були розроблені за підсумками загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».

Зокрема це — другий розділ рекомендацій від Українського центру оцінювання якості освіти. Варто зазначити, що в першому йшлося про формування математичної компетентності.

У другому розділі рекомендацій щодо читацької компетентності розглядаються наступні питання:

  • Що таке читацька компетентність?
  • Що мають знати й уміти учні початкових класів з математики?
  • Який рівень сформованості окремих складників математичної компетентності мають наші випускники початкової школи?
  • Як у чинних підручниках з української мови та читання для 3-4 класів охоплено різні рівні роботи з текстом?
  • Як формувати в учнів уміння інтерпретувати та узагальнювати інформацію, а також оцінювати зміст і форму тексту?
  • Як строювати завдання для учнів, аби поліпшити їхні результати щодо вміння  працювати з текстом?
  • Які ресурси може використати вчитель під час дистанційного навчання, щоби покращити результати своїх учнів?

В УЦОЯО зауважили, що рекомендації містять описи конкретних практик та зразки завдань, які можна використовувати на уроках, а також як приклади для діагностувальних робіт.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершення 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти

Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.
47989

Як оплачувати вчителям заміну уроків

У школах часто виникають ситуації, коли складно знайти вчителя, який може провести уроки замість колеги. Наприклад ситуація, коли вчитель фізики відмовляється заміняти уроки математики, чи вчитель літератури — уроки історії, і їм заміну оплачують не за 14 тарифним розрядом, а за 11-м, без надбавок за категорію, яку вони мають за своїм предметом. Як організувати та правильно оплатити заміну уроків — читайте у статті
120

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
160002

Обриси сучасного внутрішньошкільного контролю

Внутрішньошкільний контроль, моніторинг педагогічних процесів і явищ — ціла наука, а вміння успішно його здійснити — мистецтво. Не вдаючись у деталі, окреслимо основні моменти внутрішньошкільного контролю.
31576

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
59627

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді