Методичні рекомендації щодо формування читацької компетентності дитини

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

УЦОЯО розробив документ з рекомендаціями щодо формування читацької компетентності в учнів 1–4 класів

Читання дитини в початкових класах

В УЦОЯО підготували методичні рекомендації щодо формування читацької компетентності учнів на рівні початкової освіти.

Відповідні рекомендації були розроблені за підсумками загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».

Зокрема це — другий розділ рекомендацій від Українського центру оцінювання якості освіти. Варто зазначити, що в першому йшлося про формування математичної компетентності.

У другому розділі рекомендацій щодо читацької компетентності розглядаються наступні питання:

  • Що таке читацька компетентність?
  • Що мають знати й уміти учні початкових класів з математики?
  • Який рівень сформованості окремих складників математичної компетентності мають наші випускники початкової школи?
  • Як у чинних підручниках з української мови та читання для 3-4 класів охоплено різні рівні роботи з текстом?
  • Як формувати в учнів уміння інтерпретувати та узагальнювати інформацію, а також оцінювати зміст і форму тексту?
  • Як строювати завдання для учнів, аби поліпшити їхні результати щодо вміння  працювати з текстом?
  • Які ресурси може використати вчитель під час дистанційного навчання, щоби покращити результати своїх учнів?

В УЦОЯО зауважили, що рекомендації містять описи конкретних практик та зразки завдань, які можна використовувати на уроках, а також як приклади для діагностувальних робіт.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1073

Профільна середня освіта: державний стандарт

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
1776

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді