МОН вдруге змінює структуру

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти і науки знову змінюється структура. Результатом управлінських рішень є зміна кількості працівників, які виконують різні функції

Наказ про підготовку графіка відпусток на 2021 рік: СКАЧАТИ

Результатом рішень керівництва МОН є зміна кількості підрозділів та їх працівників, які виконують різні функції.

Спочатку зміни передбачали зменшення кількості директоратів МОН з 6 до 4, а також скорочення посад фахівців з питань реформ з 96 до 50.

Однак, наказом МОН від 24 листопада затверджено іншу структуру відомства, у якому знову функціонуватимуть 6 директоратів, а кількість їх фахівців дорівнюватиме 80.

В оновленій структурі передбачено Директорат європейської інтеграції, бюджетування та узгодження політик; Директорат цифрової трансформації; Директорат дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти; Директорат професійної освіти; Директорат фахової передвищої, вищої освіти; Директорат науки та інновацій.

За інформацією Освіта.ua, кількість посад у підрозділах апарату МОН, які формують і реалізують політику, зменшується з 177 до 160, при цьому буде збільшено кількість посад у структурних підрозділах, що відповідають за забезпечення діяльності МОН – з 183 до 198.

Вагомих змін зазнає структура Директорату фахової передвищої, вищої освіти, кількість посад фахівців у якому за новою структурою становитиме 10 осіб.

Окрім того, назви всіх директоратів, за винятком Директорату професійної освіти й Директорату науки та інновацій, змінено, що залишає можливість кадрових змін. Змінені також і назви експертних груп у багатьох директоратах.

Окрім того, оновлена структура зберігає введену раніше 8-му посаду заступника міністра.

Новий штатний розпис має погодити Міністерство фінансів.

Джерело: Освіта.ua

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
191

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110583

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11636

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17760

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді