МОН вдруге змінює структуру

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти і науки знову змінюється структура. Результатом управлінських рішень є зміна кількості працівників, які виконують різні функції

Наказ про підготовку графіка відпусток на 2021 рік: СКАЧАТИ

Результатом рішень керівництва МОН є зміна кількості підрозділів та їх працівників, які виконують різні функції.

Спочатку зміни передбачали зменшення кількості директоратів МОН з 6 до 4, а також скорочення посад фахівців з питань реформ з 96 до 50.

Однак, наказом МОН від 24 листопада затверджено іншу структуру відомства, у якому знову функціонуватимуть 6 директоратів, а кількість їх фахівців дорівнюватиме 80.

В оновленій структурі передбачено Директорат європейської інтеграції, бюджетування та узгодження політик; Директорат цифрової трансформації; Директорат дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти; Директорат професійної освіти; Директорат фахової передвищої, вищої освіти; Директорат науки та інновацій.

За інформацією Освіта.ua, кількість посад у підрозділах апарату МОН, які формують і реалізують політику, зменшується з 177 до 160, при цьому буде збільшено кількість посад у структурних підрозділах, що відповідають за забезпечення діяльності МОН – з 183 до 198.

Вагомих змін зазнає структура Директорату фахової передвищої, вищої освіти, кількість посад фахівців у якому за новою структурою становитиме 10 осіб.

Окрім того, назви всіх директоратів, за винятком Директорату професійної освіти й Директорату науки та інновацій, змінено, що залишає можливість кадрових змін. Змінені також і назви експертних груп у багатьох директоратах.

Окрім того, оновлена структура зберігає введену раніше 8-му посаду заступника міністра.

Новий штатний розпис має погодити Міністерство фінансів.

Джерело: Освіта.ua

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1693

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
311

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54226

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
773

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111086

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді