Комунікація під час дистанційного навчання забезпечується переважно через соцмережі

Як провести тарифікацію педагогів
Взаємодія та комунікація у закладах освіти під час дистанційного навчання забезпечується переважно через групи у соціальних мережах.
Таку інформацію зазначають у результатах моніторингу, який проводила Державна служба якості освіти.
Таким чином, більшість батьків і педагогічних працівників зазначають, що комунікація відбувається у соціальних мережах (у межах 80-90%) та у телефонному режимі.
Також більшість вчителів (84%) використовують сервіси для відеоконференцій Zoom, GoogleMeet, Microsoft Teams, 50% — електронну пошту.
Окрім того, 94% закладів освіти мають власні веб-сайти. Однак, лише 35% учителів та 14% батьків використовують їх для комунікації.
Скачайте посадові інструкції педагогічних працівників школи
Вам у поміч матеріали, щоб укласти посадову інструкцію вихователя групи подовженого дня. Скачайте її зразок у форматі Word та доповніть з огляду на специфіку діяльності школи
Групи продовженого дня допомагають дітям успішно навчатися та розвиватися, а також полегшують життя їхнім батькам. Оглянемо алгоритм утворення та функціонування ГПД у закладах загальної середньої освіти. Також уточнимо особливості діяльності інклюзивних ГПД
Які документи щодо діяльності групи подовженого дня мають бути обов'язково - розглядаємо у статті
Документи з моменту створення чи надходження і до передавання на зберігання в архів закладу освіти зберігають за місцем формування справ у службі діловодства чи інших структурних підрозділах відповідно до номенклатури справ