Заклади освіти поступово переходять на електронні журнали

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Електронні журнали та щоденники використовують у роботі 46% українських шкіл

Електронні журнали та щоденники

Електронні журнали та електронні щоденники використовують у роботі 46% українських навчальних закладах.

Таку інформацію зазначено в результатах моніторингу роботи закладів освіти на початку навчального року, який проводила Державна служба якості освіти.

Автори дослідження зауважують, що такий відсоток упровадження електронних журналів поки ускладнює можливість систематично відслідковувати результати навчальних досягнень учнів під час дистанційного навчання.

Однак, високі показники впровадження електронних журналів вже досягнуто у столиці (100%), Запорізькій (100%), Одеській (88%) та Чернівецькій (80%) областях.

Зокрема, більшість закладів освіти для ведення електронних журналів послуговуються публічним сайтом Нові знання (55%), сервісами Моя школа (6%), НІТ: Навчання і технології (5%), Е-журнал (4%) та інші платформи: HUMAN, Е-schools, Smart School, Всеосвіта, Єдина школа, School Today, shodennik.ua.

Варто нагадати, раніше Міністерство освіти та науки затвердило інструкцію з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти в електронній формі.

Відповідний документ передбачає, що в електронній формі мають бути створені та вестися класні журнали, журнали обліку пропущених і замінених уроків, журнали факультативних та гурткових занять, журнали реєстрації інструктажів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
224

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54144

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
707

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110923

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді