Вступна кампанія 2023 року може пройти за результатами НМТ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН готує два варіанти проведення вступної кампанії та конкурсного відбору вступників

Вступна кампанія в 2023 році

Міністерство освіти та науки готує два варіанти проведення вступної кампанії та конкурсного відбору вступників — за результатами традиційного ЗНО або оновленого варіанту національного мультипредметного тесту.

Таку інформацію зазначив міністр освіти і науки Сергій Шкарлет під час брифінгу. 

Як він повідомив, у МОН уже опрацьована нормативна база відповідно до законодавства щодо проведення традиційного ЗНО у 2023 році.

Зокрема, через продовження воєнних дій МОН має альтернативний варіант зарахування вступників до закладів вищої освіти наступного року. 

«У залежності від того, скільки і як буде тривати воєнний стан в Україні, ми вирішили, що маємо мати альтернативу вступу в 2023 році. Альтернативний вступ, який був забезпечений у 2022 році інструментом національного мультипредметного тесту, виправдав себе», — зауважив керівник Міносвіти.

Очільник освітнього відомства підкреслив, що оновлений мультипредметний тест буде враховувати побажання випускників, які під час навчання були диференційовані за рівнем вивчення хімії, біології та іноземної мови.

Варто зазначити, що минулого тижня у МОН повідомили про розробку законопроєкту щодо прийому до закладів фахової передвищої та вищої освіти у 2023 році в особливому порядку.

Проєкт документа передбачає організацію прийому вступників без дотримання вимог законів «Про фахову передвищу освіту» та «Про вищу освіту».

Після внесення законопроєкту до парламенту, МОН оприлюднить проєкт Порядку прийому на навчання до закладів вищої освіти в 2023 році для громадського обговорення.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54060

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
592

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110785

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11711

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді