Як мають працювати заклади освіти у разі повітряної тривоги, що почалася до навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У КМДА розробили алгоритм дій школи у разі оголошення повітряної тривоги вранці

Робота столичних закладів освіти

Стратегії успішної комунікації керівника

У Київській міській державній адміністрації розробили алгоритм дій, яким мають користуватися учні шкіл, батьки, вчителі та адміністрації закладів освіти у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога!» вранці перед початком освітнього процесу.

Насамперед, під час оголошення сигналу повітряної тривоги перед початком уроків, освітній процес цього дня автоматично переходитиме в дистанційний формат.

Важливо, що у разі такого випадку працівники закладів освіти та учні, які під час оголошення сигналу «Повітряна тривога» перебувають вдома або у дорозі до закладу освіти мають прослідувати до найближчого укриття.

Якщо оголошення сигналу «Повітряної тривоги» відбувається під час прийому або приходу учнів до школи, вони разом з працівниками закладу мають прослідувати до укриття.

Зокрема, після надходження сигналу «Відбій повітряної тривоги» освітній процес у школах автоматично переходить в дистанційний формат і розпочинається через годину після відбою.

Якщо учні перебуватимуть в укритті закладу освіти під час сигналу «Повітряна тривога!», батьки можуть забрати їх лише після надходження сигналу «Відбій повітряної тривоги!».

algorytm_dii_KMDA_2022_Pedrada.jpeg

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
275

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54193

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
750

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111038

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді