Підвищення кваліфікації може відбуватись як в очній, так і у віддаленій, або очно-дистанційній формі
15 годин підвищення кваліфікації: як виконати
Міністерство освіти та науки затвердило Типові програми підвищення кваліфікації вчителів та керівників шкіл, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти.
Мета відповідного підвищення кваліфікації — професійний розвиток педагогів, удосконалення раніше набутих та набуття нових компетентностей.
Напрямами підвищення кваліфікації визначено розвиток загальних та професійних компетентностей.
Зокрема, зазначається, що підвищення кваліфікації педагогів може відбуватись в очній, віддаленій або очно-дистанційній формі.
Розробники цих документів зауважують, що актуальність програм полягає в необхідності підготовки педагогів, готових працювати за новим Державним стандартом базової середньої освіти в контексті вимог Нової української школи.
Варто зазначити, що програма для вчителів розрахована на 150 годин, або 5 кредитів ЄКТС і має реалізовуватись через інваріантний і варіативний складники.
Водночас програма для директорів складається з 14 модулів, де кожен модуль передбачає теоретичну та практичну складові та самостійну роботу слухачів.
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.