Нові програми підвищення кваліфікації вчителів і керівників НУШ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Підвищення кваліфікації може відбуватись як в очній, так і у віддаленій, або очно-дистанційній формі

Підвищення кваліфікації педагогів15 годин підвищення кваліфікації: як виконати

 

Міністерство освіти та науки затвердило Типові програми підвищення кваліфікації вчителів та керівників шкіл, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти.

Мета відповідного підвищення кваліфікації — професійний розвиток педагогів, удосконалення раніше набутих та набуття нових компетентностей.

Напрямами підвищення кваліфікації визначено розвиток загальних та професійних компетентностей.

Зокрема, зазначається, що підвищення кваліфікації педагогів може відбуватись в очній, віддаленій або очно-дистанційній формі.

Розробники цих документів зауважують, що актуальність програм полягає в необхідності підготовки педагогів, готових працювати за новим Державним стандартом базової середньої освіти в контексті вимог Нової української школи.

Варто зазначити, що програма для вчителів розрахована на 150 годин, або 5 кредитів ЄКТС і має реалізовуватись через інваріантний і варіативний складники.

Водночас програма для директорів складається з 14 модулів, де кожен модуль передбачає теоретичну та практичну складові та самостійну роботу слухачів. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
236

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54155

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
716

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110950

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді