Соціальне шкільне підприємництво – один із найбільш успішних методів розвитку молодіжного підприємництва, соціальної відповідальності та підготовки до свідомого життя вже у школі. Така проєктна бізнес-модель «дорослих» форм підприємництва створюється самими учнями та за їхньої ініціативи і працює за всіма правилами бізнесу, але у межах школи. Таким чином, діяльність сприяє розвитку школи як інноваційної інституції.
ЯК ОБРАТИ СТРУКТУРУ ДОКУМЕНТА, ЩОБ УНИКНУТИ ПОМИЛОК
Подати заявку на конкурс можна до 15 грудня. Включно з заповненою аплікаційною формою, логічною моделлю та бюджетом проєкту.
Заявки можна подавати в партнерстві зі школам малих міст (до 30 тисяч жителів) та сіл Донецької, Івано-Франківської та Житомирської областей.
Критерії відбору проєктів:
- наявність у громадської організації досвіду співпраці із школами
- можливість залучити школи до реалізації проєктів
- досвід проведення заходів у сфері молодіжного та / або соціального підприємництва чи наявність експертів у цій сфері
- наявність чіткої та докладної концепції розвитку шкільного підприємства при школі, спільно з якою подається заявка
- збалансований бюджет.
Як зробити, щоб рутинні навчальні дні стали для учнів цікавими, а робота вчителів — приємною? Досвідом, як урізноманітнити навчання та мотивувати школярів, ділиться директор школи-ліцею
До заявки потрібно додати:
- листи-підтримки від шкіл, на базі яких планується розвивати соціальне шкільне підприємство;
- резюме ключових виконавців і тренерів;
- опис концепції соціального шкільного підприємства.
Усього відберуть 8 шкіл, на організацію соціальних підприємств у яких нададуть гранти до 75 000 гривень.
Проєкти можуть передбачати таку діяльність:
- підготовчі заходи для інформування школярів, вчителів та керівництва освітніх установ про цілі та форми соціального шкільного підприємства;
- тренінги з основ підприємництва, проєктного менеджменту, соціального підприємництва для школярів;
- добір зацікавлених учнів, які хотіли б узяти участь у розробленні моделі соціального шкільного підприємства, та створення команд;
- майстер-класи з виробництва товарів чи надання послуг за визначеними напрямами роботи соціального шкільного підприємства;
- організація повного циклу роботи соціального шкільного підприємства;
- закупівля матеріалів (обладнання) чи програмного забезпечення для роботи шкільної фірми (проте це не може бути самоціллю проєкту);
- інформаційні заходи;
- за необхідності – організація онлайн-заходів.
Більше інформації: Фонд Східна Європа